• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Vanochtend reed er geen enkele trein, dus ik heb maar de mountainbike gepakt. Door het buitengebied. Ik was goed wakker toen ik op werk aankwam 🫣 slippery slippery

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

"Kijk het nog maar even een nachtje aan" ik lag letterlijk vannacht te stikken omdat ik niet meer kon ademen, Karin. 😭

hodie mecum eris in paradiso

Renna schreef:
    Wij hebben sinds kort een "digitale collega" genaamd Aida (they think they're funny) en holy shit ik word daar agressief van

As much as I appreciate a good/funny platform name, this is rude en screw de term 'digitale collega' voor AI. Een leuke chatbot naam, sure, maar een algoritme een collega noemen is een nope ook bij mij.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik nam ontslag. Twee keer raden hoe mijn emotioneel-manipulatieve collega reageerde:
    1) "Jammer, maar ik begrijp het wel. Veel succes met je nieuwe uitdaging!"
    2) "Ik ben hier letterlijk KAPOT van geweest, ik heb nachten niet geslapen. Ik snap niet dat je me op voorhand niet gewaarschuwd hebt dat je weg zou gaan. En waarom heb je me niet gebeld ipv een berichtje gestuurd? Ik snap dit niet, zeker met hoe CLOSE wij zijn."

Ladies and gentlemen, place your bets

[ bericht aangepast op 12 jan 2026 - 15:03 ]

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Ik nam ontslag. Twee keer raden hoe mijn emotioneel-manipulatieve collega reageerde:
    1) Jammer, maar ik begrijp het wel. Veel succes met je nieuwe uitdaging!
    2) Ik ben hier letterlijk KAPOT van geweest, ik heb nachten niet geslapen. Ik snap niet dat je me op voorhand niet gewaarschuwd hebt dat je weg zou gaan. En waarom heb je me niet gebeld ipv een berichtje gestuurd? Ik snap dit niet, zeker met hoe CLOSE wij zijn.

Place your bets ladies and gentlemen

WAIT DID SHE ACTUALLY SAY THAT

help

Merrin schreef:
    (...)

WAIT DID SHE ACTUALLY SAY THAT

Jep, every word.

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    2) "Ik ben hier letterlijk KAPOT van geweest, ik heb nachten niet geslapen. Ik snap niet dat je me op voorhand niet gewaarschuwd hebt dat je weg zou gaan. En waarom heb je me niet gebeld ipv een berichtje gestuurd? Ik snap dit niet, zeker met hoe CLOSE wij zijn."

Place your bets ladies and gentlemen

Los van deze absolute idioot die je nu dus nooit meer hoeft te zien:
    Wat super en knap dat je deze stap hebt gezet! <3 Celebrate it today!

hodie mecum eris in paradiso

Do I have a crush?????

Protect the people.

Små grodorna, små grodorna, är lustiga att se....

Kan dit liedje aub uit mijn brein verdwijnen 😭

Dat ik toch wel op de stomst mogelijke hobby allertijden heb: het proberen opnieuw toegang te krijgen tot accounts op sites die ik in 2005 heb gemaakt. Neopets in het bijzonder is een grote uitdaging.

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    Dat ik toch wel op de stomst mogelijke hobby allertijden heb: het proberen opnieuw toegang te krijgen tot accounts op sites die ik in 2005 heb gemaakt. Neopets in het bijzonder is een grote uitdaging.

Bij Neopets kan je, mocht niet lukken, een ticket indienen. Als je op de een of andere manier kan bewijzen dat het jouw account is, dan kunnen ze je alsnog helpen. ^^
    Ja ik speel het nog steeds elke dag

Caution first, always.

Frodo schreef:

Bruh, she did not. Hoe kunnen mensen zo zijn :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frodo schreef:

Wtf. Good riddance! Hopelijk heb je iets leuks nieuws in het vooruitzicht, met fijne collega's!

Omnia mutantur, nihil interit

Help. Ik weet nu even niet of ik een laatste knop extra afsluiten had moeten doen, en in hindsight was het sowieso niet slim als ik niet weet wat connected ermee is. Hopelijk krijg ik er geen grote problemen mee. Maar de lichtconsole stond nog aan, dus het zal vast niet dramatisch zijn. I hope.. Nu is het de vraag of en hoe ik hier nog over app...
    Guess dat ik iets te beinvloed ben door het nieuws over R. Wat hopelijk loos alarm is.

[ bericht aangepast op 12 jan 2026 - 17:33 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mijn werkweek moet nog beginnen en ik ben nu al toe aan weekend