• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

WAT

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Dingus schreef:
    Je avond lekker tellen op het forum, ik heb me vermaakt deze avond
    Thanks telgenoten!

Same!!! Was gezellig!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vanmorgen eerst een korte presentatie gegeven (didn’t like it but it went fine) en daarna als nieuwe projectcoördinator een meeting gehad met projectrunners om feedback te verzamelen over wat er mis ging onder mijn voorganger en wat er nu beter kan. Am I... growing?? Ik heb zin in dat ik dit kan en er niet meer bewust over nadenk haha

Dramatic

Definitely a crush lalalalala

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Definitely a crush lalalalala

Op wieeee? 😏

---
    ---
    Ik ga geheel tegen mijn principes in zo maar verder met nakijken... Ik kom echt 5 uur te kort per werkdag 😭😭

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)
    ---
    ---
    Ik ga geheel tegen mijn principes in zo maar verder met nakijken... Ik kom echt 5 uur te kort per werkdag 😭😭

Such a mood :')

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

you know it's getting bad when you start listening to youtube playlists again

kindness is never a burden.

Zo moe

Tijd voor koffie.

nu ben ik moe

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Annoyed. As. Fuck.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom bedenk ik me nu pas dat er nog een elastiekje aan mijn Porto hing, gezien iemand anders hem mee heeft genomen.. Oops.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Omg, het past er perfect bij, maar het zou nummer 8 of zo zijn en da's er echt over. Plus, ik ben dan zelf met iets bezig...

Mijn brein breint zoals het breint.

Student die me een hand geeft en dan aankondigt schurft te hebben...

Omnia mutantur, nihil interit

Via schreef:
    Student die me een hand geeft en dan aankondigt schurft te hebben...

Ontsmetten met alcohol, spiritus en bleekmiddel en dan afbranden die handel. Wtf is dat voor logica überhaupt

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

RDR2 spoilers

Ik was voorbereid, but GOD, I cried. Ik heb helemaal geen zin om die John epiloog te doen man, geef me Arthur terug! 😭

Caution first, always.