• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Temeraire schreef:
    Oké, vandaag begin ik echt. Low-fodmap here we go. Absoluut geen zin in om enorm te gaan letten op wat ik eet en veel te moeten laten staan, maar als ik me er uiteindelijk beter door ga voelen en vervolgens weet wat ik beter kan mijden om dat zo te houden, dan is dat toch wel een win.

Succes, ben benieuwd wat het je brengt!

Omnia mutantur, nihil interit

vergankelijk schreef:
    (...)

Succes, ben benieuwd wat het je brengt!

Dank je wel!

Kan de collega die MIA is aub weer gauw terecht zijn? Ik wil zijn shit niet moeten fixen.

Update: Hij is terecht 🥳 Minder irritant werk voor mij, yaay.

[ bericht aangepast op 14 jan 2026 - 9:59 ]

Het moet niet gekker worden, dan zie ik letterlijk de vraag "Hoe kun je verkracht worden als je getrouwd bent, doe het gewoon even voor je man en maak een compromis dat hij de was doet" WAAAAT? En dat komt van een meisje/vrouw... Laat het even heel duidelijk zijn dat je niet even iets tegen je wil in gaat doen, OOK niet in een huwelijk. Nee is nee en dat heeft een man of wie dan ook te accepteren. Treurig dat een meisje/vrouw zo denkt.

[ bericht aangepast op 14 jan 2026 - 10:56 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Ughhh, dit is stressvol (':

Caution first, always.

M'n manager kwam net ff langs om te vertellen dat ik een vast contract krijg! 🥳🥳🥳🥳

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    M'n manager kwam net ff langs om te vertellen dat ik een vast contract krijg! 🥳🥳🥳🥳

Yaaay! Gefeliciteerd!

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)

Yaaay! Gefeliciteerd!

Thank you!! (flower)

WillByers schreef:
    Het moet niet gekker worden, dan zie ik letterlijk de vraag "Hoe kun je verkracht worden als je getrouwd bent, doe het gewoon even voor je man en maak een compromis dat hij de was doet" WAAAAT? En dat komt van een meisje/vrouw... Laat het even heel duidelijk zijn dat je niet even iets tegen je wil in gaat doen, OOK niet in een huwelijk. Nee is nee en dat heeft een man of wie dan ook te accepteren. Treurig dat een meisje/vrouw zo denkt.

Holy sh*t wat is dit voor een uitspraak. Zo treurig dat sommige vrouwen gewoon ook zo denken.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

Holy sh*t wat is dit voor een uitspraak. Zo treurig dat sommige vrouwen gewoon ook zo denken.

Ja echt sad....

Ich liebe dich 27.12.23

Catmint schreef:

Congraaaatss!! Weer een zorg minder denk ik of niet? ^-^

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Congraaaatss!! Weer een zorg minder denk ik of niet? ^-^

Jaaaa, was een beetje zo van die lichte stress toch wel. Heb nog niet heel veel projecten op m'n naam staan hier, dus was wel een beetje bang dat ze het toch niet zouden geven. Nu had ik bij de mededeling dat we verkocht zijn aan een Indische groep wel iets minder stress, omdat er toen al gezegd was dat ze iedereen die nu in dienst was zouden houden en een vast contract aanbieden. In kader van, als we het niet doen en de vacature opnieuw open zetten, mogen we het dan nog wel invullen van de nieuwe "eigenaar". Maar toch loert het een beetje in je achterhoofd :')

Catmint schreef:
    (...)

Jaaaa, was een beetje zo van die lichte stress toch wel. Heb nog niet heel veel projecten op m'n naam staan hier, dus was wel een beetje bang dat ze het toch niet zouden geven. Nu had ik bij de mededeling dat we verkocht zijn aan een Indische groep wel iets minder stress, omdat er toen al gezegd was dat ze iedereen die nu in dienst was zouden houden en een vast contract aanbieden. In kader van, als we het niet doen en de vacature opnieuw open zetten, mogen we het dan nog wel invullen van de nieuwe "eigenaar". Maar toch loert het een beetje in je achterhoofd :')

Jaa beter, gewoon duidelijkheid nu! En hopen dat de reorganisatie niet al te chaotisch gaat zijn

Dramatic

woeps, het is te veel
    mijn gedachten en mijn emoties komen niet met elkaar overeen en ik weet niet wat doen (: (: (:

Mijn brein breint zoals het breint.

WillByers schreef:
    (...)

Wanna read!

<3

Het is nu nog chaotisch werk, maar als het ooit wat wordt zal ik overwegen om het te delen!

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||