• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 1 jan 2026 - 12:47 ]

Dramatic

Catmint schreef:
    (...)

Ontsmetten met alcohol, spiritus en bleekmiddel en dan afbranden die handel. Wtf is dat voor logica überhaupt

Haha ja, ik heb hem laten zitten terwijl ik weg ben gesprint om mijn handen te wassen. En later nog met Sterilium, lol.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik had mijn laptop uitgeleend aan de hostesses bij de front desk, kom ik erachter dat ze meerdere keren hebben geprobeerd om whatsapp te openen op mijn laptop. Een keertje automatisch openen en vergeten dat het niet jouw whatsapp is kan, maar nu waren ze duidelijk gewoon aan het proberen mijn whatsapp te openen. Wtf??

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||

Lysander schreef:
    RDR2 spoilers
    Ik was voorbereid, but GOD, I cried. Ik heb helemaal geen zin om die John epiloog te doen man, geef me Arthur terug! 😭

I feel you, cowboy. <'3 Ik had ook tranen overal.

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    I feel you, cowboy. <'3 Ik had ook tranen overal.

Again RDR2 spoilers
    I cried en toen heb ik nog een paar keer gehuild terwijl ik de game al had afgesloten lmao.
    Arthur voelt zooo echt man, de hele wereld. (': Feels like I lost a friend. Ik wil nog wat verder spelen in een iets oudere save file, maar het breekt mijn hart dat hij dan al ziek is en zo slecht eruit ziet ;0;
    Eerst maar John's hoofdstukken afmaken 🥺

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Again RDR2 spoilers
    I cried en toen heb ik nog een paar keer gehuild terwijl ik de game al had afgesloten lmao.
    Arthur voelt zooo echt man, de hele wereld. (': Feels like I lost a friend. Ik wil nog wat verder spelen in een iets oudere save file, maar het breekt mijn hart dat hij dan al ziek is en zo slecht eruit ziet ;0;
    Eerst maar John's hoofdstukken afmaken 🥺

Toen ik hem voor het eerst uitspeelde liep ik een week met letterlijk gevoelens van rouw :'DD Echt een verschrikkelijk goed verhaal met een verschrikkelijk goede character arc

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Toen ik hem voor het eerst uitspeelde liep ik een week met letterlijk gevoelens van rouw :'DD Echt een verschrikkelijk goed verhaal met een verschrikkelijk goede character arc

Ja maar echt hoor! Dat gevoel blijft nog de hele tijd hangen. (': Ik vind het echt bijzonder als fictie, in welke vorm dan ook, dat teweeg kan brengen.

Caution first, always.

Via schreef:
    Student die me een hand geeft en dan aankondigt schurft te hebben...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Lysander schreef:
    (...)
    Ja maar echt hoor! Dat gevoel blijft nog de hele tijd hangen. (': Ik vind het echt bijzonder als fictie, in welke vorm dan ook, dat teweeg kan brengen.

Ja echt 100%!! Daar droom je echt van als storyteller, zo je audience iets laten voelen

Dramatic

Healing's hard.

Also: boardgamearena valt uit :'(

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Novalunosis schreef:
    (...)

Op wieeee? 😏
    a colleague 🙈🙈🙈

(Een andere collega wil ons wel koppelen. Plus onze brugklassers)

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)a colleague 🙈🙈🙈

(Een andere collega wil ons wel koppelen. Plus onze brugklassers)

En ik!

Omnia mutantur, nihil interit

Mijn hond ligt bij de voordeur als ik vertrek: keischattig, hij mist me!

Mijn hond ligt bij de voordeur als ik thuis in de zetel zit: verrader.

Mijn brein breint zoals het breint.

i would like for the heartache to go away

oh we're back to posting our depresso episodes in ljh things must be bad

help

Ik ben echt blij dat ik weer over namen kan hoveren en kan zie wie het is, al jullie name changes zijn echt zo verwarrend :'D

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Ik ben echt blij dat ik weer over namen kan hoveren en kan zie wie het is, al jullie name changes zijn echt zo verwarrend :'D

Ik ben hier een van, sorry :') Jamie gaf mij hier gisteravond ook al een preek over HAHA. Ik zal voorlopig wel even Eddie-themed blijven.

----

De crewbandjes van ESNS hebben dit jaar echt zulke mooie diepe, glitterende kleuren. It pleases my little goblin heart, yish yish

|| Thou wouldst rejoice for those that live, because the live to die. ||