• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

Waarom kan ik zo getriggerd raken door een zachte beat van iemand die hard muziek draait in de buurt? #tis the tism

Hooooooo wat is het soms eng om op Insta te commenten :') Ik heb echt de allerbeste intenties maar ik ben zo bang dat het uit context wordt gerukt, maar ik wilde deze persoon ook bedanken aaaa

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

lychee is love, lychee is life

Sorry jongens. Zowel stijldansen als toneelspelen zijn deze weken even mijn complete persoonlijkheid

Helemaal nostalgisch genieten door de voorstelling van 2014 terug te kijken. Toen speelde ik nog gewoon een tiener. Nu speelde ik de glansrol "Moeder van Lena" 😂

Protect the people.

Lol. En zo breek je bijna je neus 🙃

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Vakantiedag #1

Sunchild schreef:
    Waarom kan ik zo getriggerd raken door een zachte beat van iemand die hard muziek draait in de buurt? #tis the tism

Ik ken dit. Ik heb niets tegen bass of iets in die richting en luister graag muziek. Maar alleen als ik er zelf zin in heb. Als iemand anders (bijv in de straat) muziek draait en ik niet vragen kan of het zachter of uit kan, doordat ik overprikkeld ben of zo, draai ik helaas helemaal door :c

Ich liebe dich 27.12.23

WillByers schreef:
    (...)

Ik ken dit. Ik heb niets tegen bass of iets in die richting en luister graag muziek. Maar alleen als ik er zelf zin in heb. Als iemand anders (bijv in de straat) muziek draait en ik niet vragen kan of het zachter of uit kan, doordat ik overprikkeld ben of zo, draai ik helaas helemaal door :c
    Verschrikkelijk, toch?!
    En dan weten dat het een lichtelijk overdreven reactie is, maar er helaas niks aan kunnen doen. 😂

Had allemaal leuke ideeën voor levendigheid op Q deze morgen maar toen lag de site eruit en kwam ik in een doemscrolwalhalla met stomme Instagram filmpjes en nu ben ik moe en ongemotiveerd.

Zo eerst maar mezelf richting de winkels slepen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Love de kerstsfeer, maar heb niet zoveel zin in alle verplichtingen.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

The Lord of the Rings cinema in concert

hooooooboy are we ready *O*

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hoop dat deze decembermaand snel voorbij is want ik ben mezelf alleen maar aan het verdoven met snoep, snoep, snoep en snoep. Rupsje Nooitgenoeg nooitgenoegt.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dat was gevaarlijk rijden...

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik moet zo een Hello Fresh receptenboek ophalen, die recepten zijn zo fijn en overzichtelijk waardoor ik niet zo snel door alles afgeleid raak tijdens het koken, maar pfffffffffffffffffff ik heb echt geen zin om me weer om te kleden en de deur uit te gaan :-(

Gewoon WEER muziek. WHY.