• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Protect the people.

nou nou, voel me toch wel even goed gezegd hoor. huisgenoot heeft gisteren lemon bars gemaakt (heerlijk) en de volgende heeft net geroosterde hazelnoten in karamel waar ik van mocht meesnoepen. heer-lijk :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

"Maxime, je had het laatste weekend voor de kerst toch gewoon vrij? Een rustig weekendje?"
    Me: Ja klopt, hoezo?
    "Waarom heb je dan bedacht om een tiramisu trial, macarons EN macarons trial met gewoon bloem ipv amandel, EN dice polishen en inken EN dice casten EN schoonmaken te gaan doen?"
    Me: Ehhhhhh, ik beroep me op mijn zwijgrecht...

[ bericht aangepast op 19 dec 2025 - 11:53 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

DIT WAS ZO LEUK AAAA ik wil dit artikel heel erg graag lezen.

Het probleem is alleen dat ik het zelf moet schrijven

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    DIT WAS ZO LEUK AAAA ik wil dit artikel heel erg graag lezen.

Het probleem is alleen dat ik het zelf moet schrijven

😂😂😂😂😂😂

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

okay, the good vibes from my last post have since perished. i'm tired now and i don't like packing all my shit up to move. :') it's so complicated and sooooo much like ugh. time for more lemon bars?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wilde een halve dag vrij nemen op de 31e, maar mijn leidinggevende vond een hele dag beter, want er is dan toch geen hol te doen.
    Fine by me, hehe.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Caverna schreef:
    (...)

😂😂😂😂😂😂

Lach me maar uit 😂😭😂😭 ga ik druk verder met m'n hanenpotenhandschrift ontcijferen 😂😂😂😂🥴

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

JONGENS WAAROM SCHRIJF IK IN FUCKING STENO ZONDER DAT HET STENO IS OF DAT IK STENO KEN aaaaaa wat een verschrikking dit handschrift en ik moet me nog door 17 pagina's heen worstelen

Catmint schreef:
    (...)

Ooooooh wil wel een update!

De update :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Yaay, ik heb ein-de-lijk de tandarts gebeld voor een afspraak in januari.
    Ik faalde alleen compleet met het spellen van m'n achternaam in het engels en dus ook mailadres, dus nu heb ik geen bevestiging op de mail 🙃.

Temeraire schreef:
    Yaay, ik heb ein-de-lijk de tandarts gebeld voor een afspraak in januari.
    Ik faalde alleen compleet met het spellen van m'n achternaam in het engels en dus ook mailadres, dus nu heb ik geen bevestiging op de mail 🙃.

Wel goed dat je eindelijk gebeld hebt!

En misschien wordt de mail later verstuurd? Of het is een uitdaging om een tweede keer te bellen 😉

Waar zijn mn oordoppen

Mijn brein breint zoals het breint.

Derks schreef:
    (...)

Wel goed dat je eindelijk gebeld hebt!

En misschien wordt de mail later verstuurd? Of het is een uitdaging om een tweede keer te bellen 😉

Thanks! Nah, ik ben vrij zeker dat het gefaald is, heb ook nog niets ontvangen. Dus ik ga maar gewoon langs op de dag/tijd die ik opgeschreven heb, dan komt het vast goed en het dan daar laten corrigeren. Het is ook naast m'n werk, dus als ik het verkeerd heb, is het geen ramp qua reistijd.