• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Derks schreef:
    (...)

Nou, Last Christmas ontwijken lukte me op 1 december al niet meer 🤣

Wat een leuke profielfotooooo 🤩🤩🤩

Danku danku! Ben blij dat er meer mensen zijn met kerst PF's nu, love it!!!! En niks mis met Last Christmas horen op 1 december, hoef je niet de rest van de maand panisch rond te lopen dat je het hoort maar gewoon genieten wanneer je het hoort.

pupper is so cute

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik ga enorm goed op deze unhinged Q-tijd. Ge-nie-ten.

Protect the people.

Sunchild schreef:
    (...)Tip: met je buren gaan praten / briefje in de brievenbus doen. Schoppen (aka geluid door onzichtbare bron) leidt vaak tot alleen maar meer blaffen.

Naast mijn ongevraagde maar zeker goedbedoelde tip: I'd die. Ik leef met je mee want wat een poepsituatie.

Oh ze weet ervan en ze vindt het vreselijk, ze zegt heel vaak sorry. Het beest poept en piest ook overal zodra ze niet thuis is. Ze kan echt goed honden opvoeden, maar dit is echt een dog from hell (please forgive me I love dogs, we had one ourselves, but this one is terror personified (dogified?)).

Het lukt haar niet om het eruit te krijgen. Bij een plotseling geluid houdt hij even tien minuten zijn snuit en erger dan dit gaat het toch niet worden :') dus vergeef mij mijn makeshift oplossing voor een probleem dat niet gefixt gaat worden rip

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Derks schreef:
    (...)

Nou, Last Christmas ontwijken lukte me op 1 december al niet meer 🤣

Wat een leuke profielfotooooo 🤩🤩🤩

kan iemand de mijne verkerst-ifyen? 🎅🏼🥺--WACHT ik heb tegenwoordig zelf ook skills. hold up

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    (...)

Oh ze weet ervan en ze vindt het vreselijk, ze zegt heel vaak sorry. Het beest poept en piest ook overal zodra ze niet thuis is. Ze kan echt goed honden opvoeden, maar dit is echt een dog from hell (please forgive me I love dogs, we had one ourselves, but this one is terror personified (dogified?)).

Het lukt haar niet om het eruit te krijgen. Bij een plotseling geluid houdt hij even tien minuten zijn snuit en erger dan dit gaat het toch niet worden :') dus vergeef mij mijn makeshift oplossing voor een probleem dat niet gefixt gaat worden rip
    Nooo dit klinkt echt als de Hel op aarde (inclusief dog from Hel).

Ekko schreef:
    (...)

Een vriendin van me heeft 2 van die beesten (teckels ook nog) met verlatingsangst... Volgende week krijgt ze de sleutel van haar huurhuisje. Heb nu al medelijden met haar buren... Ik voel iig met je mee, want dit klinkt echt als de hel.

Catmint schreef:
    Het is December, mensen doen al hun best om Last Christmas te ontwijken. Tijd voor de kerst profielfoto :Y)

Ik voel mijn Grinch-energy weerstand bieden.

hodie mecum eris in paradiso

R: sneakt binnen om eten te halen, en gaat weer naar buiten via het kattenluikje.
    Ook R, enkele seconden later: *miauwt voor het raam van de tuin*
    My love, je was net ook al binnen. xD

En ugh, nog steeds stom dat ik zo veel op mijn skin en haar moet/wil letten en dat het vaak wel oké begint, maar na een dag veel werk doen niet oké blijft.. Soms zou korter haar fijner zijn, echt.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Met deze plotse unhinged activiteit van Q kom ik maar niet aan schrijven toe. Het doel is 2.000 woorden, ik zit momenteel aan 500 :')
    Stop being so darn funny Q

Even the smallest can change the course of the future

Frodo schreef:
    Met deze plotse unhinged activiteit van Q kom ik maar niet aan schrijven toe. Het doel is 2.000 woorden, ik zit momenteel aan 500 :')
    You started it

Protect the people.

Frodo schreef:

Jullie wilden Ajuien niet accepteren, dus nu moet je er mee dealen haha.

Oké mevrouw de schoonmaakster je bent heel lief en ik vind het geweldig dat je het lokaal poets, maar. . . IK GEEF GEEN REET OM HET MERK DWEIL WAAR JE MEE DWEILT EN VAN WELKE ORGANISATIE JE DIE NIET MAG GEBRUIKEN.

IK. WIL. GEWOON. MIJN. WERK. DOEN. EN. NAAR. HUIS.

Leodh schreef:
    (...)

kan iemand de mijne verkerst-ifyen? 🎅🏼🥺--WACHT ik heb tegenwoordig zelf ook skills. hold up

Moriendi schreef:
    (...)
    Ik voel mijn Grinch-energy weerstand bieden.

doe het voor de unhinged throwback era van vandaag en gister