• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Leodh schreef:
    (...)

doe het voor de unhinged throwback era van vandaag en gister

I live for the nostalgia, m'n inner child is de jeugd aan het beleven die het niet echt heeft gehad

Ah nee. Mam verloor vorige week een vriendin (95 lentes) en nu verliest een goede vriendin haar moeder?? Life is NOT fair for her

Protect the people.

De Spotify Wrapped madness is ook weer begonnen hoor hahah

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

AAHH actief Q is verslavend. Adios my friends, ik ga eindelijk eens douchen.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    AAHH actief Q is verslavend. Adios my friends, ik ga eindelijk eens douchen.

Yeah ik had mss ook iets aan werk moeten doen. Of op z'n minst deze energie in schrijven steken, maar oh wellllllllll

Ben ook maar weer eens terug! ^^
    Nog bekende hier, of is de oude garde ondertussen ook al vertrokken?
    Liefs, Kelly!

Ich liebe dich 27.12.23

Did I add a Christmas hat to my latest drawing and change it into my profile picture as an excuse because I secretly still believe that I need recognition in order to feel safe?

Yes. Yes I did.

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 16:10 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Did I add a Christmas hat to my latest drawing and change it into my profile picture as an excuse because I secretly still believe that I need recognition in order to feel safe?

Yes. Yes I did.

IT'S CUUUUUUUUTE

Dramatic

Mijn pinterest is echt heel biseksueel geworden en ik vind de gelijkwaardige objectificatie wel ok eigenlijk.

Mijn brein breint zoals het breint.

Mijn Spotify wrapped is echt heel sip. Waarom bestaat er geen Storytel wrapped? Ik heb luisterboeken echt helemaal gevonden het afgelopen jaar.

Hoezo wordt iedereen van kantoor ineens overgeplaatst naar een andere locatie? Dit is erg ongunstig qua reistijd i.v.m. file’s. :/
    Ik baal hier echt ontzettend van. En hoewel ik veranderingen haat, zit ik nu serieus te denken aan solliciteren…

Ik vind mijn werkdagen nu al te lang en moeilijk vol te houden.. Ik trek minder vrije tijd gewoon echt niet. Ik heb dat al zo weinig..

[ bericht aangepast op 3 dec 2025 - 18:49 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

pfff zeg, nou ben ik g e s l o o p t. maar iedereen vond het eten wel echt vet lekker en ik mag in m'n zak steken dat dat eigenlijk altijd zo is. boom bebe

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Stijldanstijd again 💃🏼🫶🏻

Protect the people.

Zó trots op mijn partner 🤍

Omnia mutantur, nihil interit

Omatikaya schreef:
    Stijldanstijd again 💃🏼🫶🏻
    En dat je dan als supersingle af en toe met een van de docenten danst en je meteen een compliment krijgt over je houding en dat de lead je ineens een rondje laat draaien en aaaah honestly swooning

Gemiste roeping dit

Volgende week kan ik niet want dan ga ik naar HP in concert (ook leuk!!!) maar ik wil dit ook doen 😭

Protect the people.