• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:
    Did I add a Christmas hat to my latest drawing and change it into my profile picture as an excuse because I secretly still believe that I need recognition in order to feel safe?

Yes. Yes I did.

OHMYGOOOOSH HET IS EEN OLIFANT MÉT KERSTMUTS AAAAAA ik ben fan!

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

2 a 3 keer volleybal, dan viool leren spelen en nu die hond van 30kg die aan de leiband trekt gelijk nen halve zot? Mijn vingers gaan kapot zijn tegen dat ik 30 ben.

Mijn brein breint zoals het breint.

Derks schreef:
    (...)

OHMYGOOOOSH HET IS EEN OLIFANT MÉT KERSTMUTS AAAAAA ik ben fan!

Hahahahaaha nou de erkenning heb ik wel gekregen, thanks you guys 🥰

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik wil weer een reis naar Londen boeken. Alleen, voor een week. Hadestown en the Lion King zien. En de wereld aan boeken kopen. :')

Life is a beautiful struggle

Oke ik ga echt proberen niet naar die stem te luisteren, de klachten te accepteren en niet in complete paniek te raken dat ik nooit beter word

Ok. I'm low-key poud of myself. Want iemand vroeg naar langstlopende musicals, en mijn instinct (of geheugen) over Phantom, Chicago en Lion King op Broadway was correct!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

man, ik ben me een partij overprikkeld door al die mensen. Ugh

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Caverna schreef:
    Oke ik ga echt proberen niet naar die stem te luisteren, de klachten te accepteren en niet in complete paniek te raken dat ik nooit beter word

Kristof?

RJ schreef:
    (...)

Kristof?

Haha een veel negatievere versie helaas (bedoel je Sven of snap ik de referentie verkeerd xD)

Caverna schreef:
    (...)

Haha een veel negatievere versie helaas (bedoel je Sven of snap ik de referentie verkeerd xD)

Nee, het was al een behoorlijke long shot haha. De verwarring komt totaal door mij. Maar ik zat nét een online sessie mee te luisteren over je eigen innerlijke stem etc, en wat je zei resoneerde daar nogal mee. Dus ik dacht: wie weet zit je stomtoevallig hetzelfde te kijken/luisteren :-)

Waarom kunnen sommige mensen niet lezen?? Ik vertel een aannemer dat ze een specifiek ding niet kunnen doen. Wat doet ie? Een aanvraag indienen voor datgene waarvan ik net zei dat het niet kan 🤦‍♀️

Caverna schreef:
    (...)

Ik moest ook meteen aan Frozen denken hahahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben ongesteld en boos. Ik moet nog zoveel terwijl ik ziek ben.

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 17:55 ]

Tijd voor koffie.

Uit woede heb ik sushi besteld.

Tijd voor koffie.

If there's one thing I hate, it's disrespectful behavior.

Don't walk. Run, you sheep, run.