• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hele planning voor vandaag om langs de bibliotheek en wat winkeltjes te gaan en dan is het 16:15 en zit ik nog steeds in mijn snuggie als een zombie voor me uit te staren

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Did I just break/kill another one? Cause my heart can’t handle that.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik reed naar huis langs een ongeluk en ik dacht nog, goh wat zou hier gebeurd zijn.

Was het mijn vriend. 💀

Hij is gelukkig oké maar z'n auto is total loss. Een of andere gek wilde midden op een 70/100 weg even gaan draaien >,>

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Ik reed naar huis langs een ongeluk en ik dacht nog, goh wat zou hier gebeurd zijn.

Was het mijn vriend. 💀

Hij is gelukkig oké maar z'n auto is total loss. Een of andere gek wilde midden op een 70/100 weg even gaan draaien >,>

Holy moly wat eng! Gelukkig is hij oké, maar wel echt super zuur van z'n auto. Hopelijk dekt de verzekering van die debiel het en krijgt hij er een fijne auto voor terug...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Gisteren een goedkope douchegordijnstaaf en een verduisterend gordijn bij de Action gekocht, in de keuken gehangen om de kou niet door de woonkamer heen te laten waaien (enkelglas) en WOW mijn laptop start gewoon weer uit zichzelf op zonder een grote lege batterij met een kruis erdoor op het scherm te vertonen. Damn. Had ik veel eerder moeten doen. Het is oprecht 3 graden warmer in de woonkamer nu dan in de keuken. Nu nog iets om de slaapkamer af te scheiden van de woonkamer (want die mag best koel blijven), de gordijnstaaf was alleen uitverkocht bij de Action :(

Ekko schreef:

Was het mijn vriend. 💀

Gaat wel lekker, eerst iemand aangereden van Q, nu jouw vriend dit... Hope he's doing okay (en jij ook natuurlijk), sending hugs <3

Had vandaag ook bijna een ongeluk :x Een of andere randdebiel ( ik denk dat 'ie aan het vluchten was voor de politie al, en anders reed de politie er toevallig en zagen ze dit en kwam de achtervolging daarna) dacht direct na een rotonde over een doorgetrokken streep mij in te halen terwijl er verkeer op de andere baan aan kwam. Als ik niet op de rem had getrapt denk ik dat het raak was geweest :') Of met mij of met degene aan de andere kant (or both). I feel like there are a lot of idiots on the road these days...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)
    Gaat wel lekker, eerst iemand aangereden van Q, nu jouw vriend dit... Hope he's doing okay (en jij ook natuurlijk), sending hugs <3

Had vandaag ook bijna een ongeluk :x Een of andere randdebiel ( ik denk dat 'ie aan het vluchten was voor de politie al, en anders reed de politie er toevallig en zagen ze dit en kwam de. . .

what the fuck. de wereld is van God los joh. haal je hoofd uit je kont en let op de weg (not you; stupid ppl).

Don't walk. Run, you sheep, run.

Derks schreef:
    (...)

Holy moly wat eng! Gelukkig is hij oké, maar wel echt super zuur van z'n auto. Hopelijk dekt de verzekering van die debiel het en krijgt hij er een fijne auto voor terug...

De verzekering dekt het gelukkig wel, maar je krijgt alleen de dagwaarde bij total loss en het is een oude auto, dus daar kan je nauwelijks iets nieuws voor kopen. Echt zuur, door zo'n idiote klootzak moet mijn vriend nu geld uitgeven dat hij niet heeft om een auto te kunnen hebben 🫠

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wanneer je heel de dag domme dingen doet en dan speelt je vriend een raadselspelletje waar hij echt mee worstelt, dus je kijkt eens mee en lost het raadsel meteen op, waardoor hij even een minuutje nodig heeft. En dan luidop zegt: 'JUIST JA, HOOGBEGAAFD JA.'

Mijn brein breint zoals het breint.

Wat een kutjaar is dit.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Waarom doet HR bij ons zo weinig?

Omnia mutantur, nihil interit

Oh de Goden zijn me goedgezind. Hoef ik uiteindelijk toch niet naar die stomme workshop in helemaal fucking Geldermalsen morgen.
    Wel bijzonder dat ze daar weer slechts een dag op voorhand mee komen.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ekko schreef:
    (...)

De verzekering dekt het gelukkig wel, maar je krijgt alleen de dagwaarde bij total loss en het is een oude auto, dus daar kan je nauwelijks iets nieuws voor kopen. Echt zuur, door zo'n idiote klootzak moet mijn vriend nu geld uitgeven dat hij niet heeft om een auto te kunnen hebben 🫠

Pfff wat eng en wat klote zeg… dit hadden wij ook ja, de oude auto van de moeder van mijn vriend die nog reed maar echt al mega oud was, aangereden door een of andere jonge meid terwijl ie op een parkeerplaats naast de weg stond geparkeerd (niet eens file parkeren - echt een normale parkeerplaats). Daar kun je dan geen nieuwe auto voor kopen…

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Soms heb ik het gevoel dat ik helemaal niks kan.

Dan schrijf ik een sinterklaasgedicht in zeven minuten en besef ik dat het wel meevalt xD

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ga ik dan binnenkort eindelijk een keer kunnen huilen om iets wat bijna 3 maanden geleden gebeurd is?
    Probably not, maar een mens kan hopen.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander