• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Caverna schreef:
    Ter oefening deel ikmijn creatiesniet meer zodat ik mezelf erkenning leer geven. Fucking moeilijk dit want ik crave erkenning

uh, marjanne, don't be so healthy so loud, straks zegt lois dat ik dat ook moet gaan doen??

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Oh joy, ✨️rejection✨️

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    Oh joy, ✨️rejection✨️

ah, familiar old sport

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Oh, I love these snakes. Ze maken mijn karakter een beetje gek nu, maar ze zijn zo on point. xD Goede keuze om dit te kiezen

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het patroon is altijd hetzelfde: drama in het openbaar, maar nergens aan werken. 😺

Don't walk. Run, you sheep, run.

Curry 🤤

Don't walk. Run, you sheep, run.

WE HEBBEN EEN HOND

Deze film is zo onlogisch, I wanna cry.

WE HEBBEN EEN HOND

Mijn brein breint zoals het breint.

NOG GEEN VIJF UUR SLAAP ohhhh vandaag wordt een feest ;-;

Dramatic

Caverna schreef:
    Ter oefening deel ikmijn creatiesniet meer zodat ik mezelf erkenning leer geven. Fucking moeilijk dit want ik crave erkenning

I'm afraid of no man, but this sentence, it scares me.
    (Good job tho, Marjanne! <3)

[ bericht aangepast op 2 dec 2025 - 8:24 ]

Luister, geen haat naar F1-fans, echt niet. Maar ik ben er wel een beetje klaar mee om dan afspraken met familie of vrienden te maken en dat ze dan vervolgens zeggen ja ik moet wel de race kijken. Gewoon met z'n tweeën midden in de pub in het gezelschap van vrienden die race kijken, met geluid! Gewoon de hele Sinterklaasviering naar de avond verschuiven terwijl wij daarna nog 2,5 uur naar huis moeten rijden en hierdoor vet laat thuis zijn terwijl zij vrolijk thuis kunnen zitten. Wtf is dit voor cult? Waarom moet alles en iedereen maar schikken? :')

Ekko schreef:
    Luister, geen haat naar F1-fans, echt niet. Maar ik ben er wel een beetje klaar mee om dan afspraken met familie of vrienden te maken en dat ze dan vervolgens zeggen ja ik moet wel de race kijken. Gewoon met z'n tweeën midden in de pub in het gezelschap van vrienden die race kijken, met geluid! Gewoon de hele Sinterklaasviering naar de avond verschuiven terwijl wij daarna nog 2,5 uur naar huis moeten rijden en hierdoor vet laat thuis zijn terwijl zij vrolijk thuis kunnen zitten. Wtf is dit voor cult? Waarom moet alles en iedereen maar schikken? :')

As an F1-fan: "Ja maar nu moet ik wel kijken, want Max kan weer winnen", is denk de reden die je gaat krijgen. Ik ben een tijdje ook zo geweest, maar dan niet per se de hele race. Heb bijv. wel eens ff de start staan kijken met m'n pa en m'n vriend toen we dagje Archeon waren voor m'n zusje d'r verjaardag en de rest af en toe met liveblog bijgehouden. Waarom mensen nu ineens zo spastisch doen is imo door FOMO en 'omg we moeten wel Max supporten he'. Maar zeker net na corona keek ik alles als trouwe fan, maar gezien het leven weer terug in de stroomversnellingen zit lukt dat niet meer. En ik ga ook zeker niet (meer) om 5 uur uit m'n nest komen voor een k-circuit als Las Vegas. Alles voor m'n loved circuit Suzuka, I'd wake up at 3 for that one, maar niet voor een saai, slecht circuit.

Ik heb mezelf in september en oktober uit een zwart gat kunnen houden, maar november is echt ingeslagen als een bom.
    Elke keer als ik begin te ontspannen, dwingt mijn lichaam me meteen om aan de dingen te denken die stress opleveren, ga ik weer helemaal op slot, en voel ik me even slecht en gestrest als de dag ervoor. Ik moet ook gewoon een paar dagen van dit godvergeten internet af denk ik.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Catmint schreef:
    (...)

As an F1-fan: "Ja maar nu moet ik wel kijken, want Max kan weer winnen", is denk de reden die je gaat krijgen. Ik ben een tijdje ook zo geweest, maar dan niet per se de hele race. Heb bijv. wel eens ff de start staan kijken met m'n pa en m'n vriend toen we dagje Archeon waren voor m'n zusje d'r verjaardag en de rest af en toe met liveblog bijgehouden. Waarom mensen nu ineens zo spastisch doen is imo door FOMO en 'omg we moeten wel Max supporten he'. Maar zeker net na corona keek ik alles als trouwe fan, maar gezien het leven weer terug in de stroomversnellingen zit lukt dat niet meer. En ik ga ook zeker niet (meer) om 5 uur uit m'n nest komen voor een k-circuit als Las Vegas. Alles voor m'n loved circuit Suzuka, I'd wake up at 3 for that one, maar niet voor een saai, slecht circuit.

Ik had al aangeboden dat we pauze konden houden voor de start en de finish, want het schijnt dat die het belangrijkste zijn? Maar nee, mijn broertje heeft duidelijk gemaakt dat hij de race hoe dan ook gaat kijken, wij zoeken het maar uit. De race heeft prioriteit boven alles. Waarom investeren wij dan nog 5 uur reistijd en 60 euro benzine vraag ik me dan af :')

Bezichtiging van nieuwbouwappartement ✅ nu nog 23 uur en 3 minuten om door te geven dat ik het niet ga doen.
    Langsgeweest bij potentiële nieuwe huisarts ✅ ze mogen me accepteren 🥳 alleen moet m'n oude huisarts daarvoor akkoord geven en die hebben al gezegd dat ze niet willen dat ik mij uitschrijf.

Nu even een theevoorraad maken, een biebboek uitlezen en terugbrengen naar de bibliotheek, meteen mijn abonnement verlengen, langs twee pakketpunten om mijn telefoon en accessoires op te halen en misschien langs de tabakszaak om een Decemberkalender voor mezelf te kopen 👀.

Vanavond die van 12 nog even ophalen voor de laatste keer.

Drukke planning maar I got this.
    En daarna tijd om op de oude berichten in dit topic te reageren, want hele waardevolle suggesties

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ekko schreef:

vind dit asosciaal
    like ik kijk elke race maar als ik perongeluk dan wat afspreek zet ik de race op telefoon aan met geluid uit zodat ik steeds kort kan checken wat er gebeurd.
    is dan toch mijn schuld dat ik niet goed plan, kan je geen andere mee opschepen

--