• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

To the Border Collie running in the fields next to me, trying to 'catch' my car while I went 80km/pu: you are a good boy. Best boy. Good job catching me.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Rex is a good boi. The bestest boi.
    Tot nu toe maar 2 nadelen:
    - hij is iets te dik en daardoor ook iets te sterk, dus ik doe nu aan krachttraining tijdens elke wandeling (':
    - kwijl. juk.

(Sorry voor mijn hondenspam. Het is maar mijn droom van de afgelopen 25 jaar die uitkomt. EN IK HEB MIJN RAS EN KLEUR ERDOOR GEKREGEN HA)

[ bericht aangepast op 4 dec 2025 - 20:32 ]

Mijn brein breint zoals het breint.

Ekko schreef:
    To the Border Collie running in the fields next to me, trying to 'catch' my car while I went 80km/pu: you are a good boy. Best boy. Good job catching me.

whahahahhahaa ekko lijkt op iemand uit who-ville met die kerstmuts erbij. idk, net de manier waarop ik zn gezicht nu anders zie XD

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    (...)

whahahahhahaa ekko lijkt op iemand uit who-ville met die kerstmuts erbij. idk, net de manier waarop ik zn gezicht nu anders zie XD

NOOOOOO :') Don't disrespect my boy like that!!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

RJ schreef:
    (...)

Nee, het was al een behoorlijke long shot haha. De verwarring komt totaal door mij. Maar ik zat nét een online sessie mee te luisteren over je eigen innerlijke stem etc, en wat je zei resoneerde daar nogal mee. Dus ik dacht: wie weet zit je stomtoevallig hetzelfde te kijken/luisteren :-)

Aaaaah dat was wel toevallig geweest ja 😂 Maar nee, de mijne heet Els. Of, hoe ik haar graag noem, wappie Els, want ze verkoopt voornamelijk onzin

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ventilatieroosters zitten dicht, ramen en deuren zitten dicht, en toch trekt de wietlucht naar binnen 😭😭😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik heb geen zin om te schrijven. Misschien is het nu niet voor mij bedoeld.

Omnia mutantur, nihil interit

Respect voor Nederland. Tering EBU.

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    Respect voor Nederland. Tering EBU.

Ja, dat vat het wel een beetje samen.

Nederland disqualificeren voor een vaag incident backstage, maar Israël gezellig laten meedoen ondanks hun toxische gedrag.

Daarmee laat ik al het maatschappelijke en politieke nog buiten beschouwing zoals waar de EBU altijd op geilt.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Wanneer je wil staken maar het niet kan omdat je zo stom was om je hele dag vol te gooien met overleggen.

En men vindt je nog oncollegiaal, ook.

Fijn dat mama nu niet opneemt.. Na juist het zingen shit ging bij musicalles, en de na chat minder lang was dan normaal.
    Dansen ging wel ok, en we hebben Tanz gedaan. Awesome!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Als er na die dienst van vandaag morgen nog 1 iemand het waagt om moeilijke vragen te stellen ga ik gillen. Of slaan. Of huilen. Of mogelijk alles tegelijk 🥲

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Laaaaat maar gaan, jij gaat je gang maar, niet mijn verantwoordelijkheid

Ik weet niet of hier nog Belgen Mijn Restaurant kijken, maar ik vind het mega toxisch hoe hard die jury werken terwijl je ziek bent verheerlijkt. (cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Aaaand I'm already bored. Nu zien dat ik niet in slaap val (':

Mijn brein breint zoals het breint.