• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Onsamenhangende rant

Je baan kwijtraken als je werk en passie zo dicht bij elkaar liggen is zo fucking kut.

Misschien moet ik maar eens toe gaan geven dat mijn gaming slump van het laatste jaar misschien wel komt door de overall deprimerend slechte staat van de games industry. Er is amper nog creativiteit in AAA, private equity verneukt alle bedrijven, duizenden devs worden aan de lopende band ontslagen en afgedankt, AI is AI, en de enige interessante trailers die ik nog zie uitkomen, zijn van indie games met hele kleine teams die ook geen nieuwe devs nodig hebben en vaak ook nog eens based zijn in Oost-Europese landen waar ik dus absoluut niet naar toe ga verhuizen.

Ik ben zo teleurgesteld in werkelijk ieder aspect van de gamewereld, en ik heb nog zo weinig geduld om nieuwe spellen te ontdekken als het allemaal toch more of the same slop is + Nergens is werk te vinden omdat elke studio aan het downsizen is of alleen fucking leads zoekt. Kan oprecht wel janken. En toch is er nog steeds niets wat ik liever wil doen, voor ontspanning of voor werk. Het is gewoon zo moeilijk om hoop te houden als alles in elkaar aan het storten is (niet alleen deze industrie). Ik heb atm zo weinig vertrouwen in de toekomst en voel me echt met de dag verdrietiger en eenzamer worden. Mijn identiteit is aan het afbrokkelen en wat overblijft is een wezen dat ik nog steeds diep haat.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

I may have done something

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ekko schreef:
    I may have done something

Does it have something to do with coffee?

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Does it have something to do with coffee?

Let's just say on monday I'm going to be fast as fuck boiii (but tastier)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik heb al weken niet hardgelopen en sinds gisteren heel erg random spierpijn in mijn benen, maar ik ga morgen met een vriendin de trein naar het volgende dorp nemen om terug te hardlopen.

Wel met een meezingersplaylist, uiteraard

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    Onsamenhangende rant
    Je baan kwijtraken als je werk en passie zo dicht bij elkaar liggen is zo fucking kut.

Misschien moet ik maar eens toe gaan geven dat mijn gaming slump van het laatste jaar misschien wel komt door de overall deprimerend slechte staat van de games industry. Er is amper nog creativiteit in AAA, private equity verneukt alle bedrijven, duizenden devs worden aan de lopende band ontslagen en afgedankt, AI is AI, en de enige interessante trailers die ik nog zie uitkomen, zijn van indie games met hele kleine teams die ook geen nieuwe devs nodig hebben en vaak ook nog eens based zijn in Oost-Europese landen waar ik dus absoluut niet naar toe ga verhuizen.

Ik ben zo teleurgesteld in werkelijk ieder aspect van de gamewereld, en ik heb nog zo weinig geduld om nieuwe spellen te ontdekken als het allemaal toch more of the same slop is + Nergens is werk te vinden omdat elke studio aan het downsizen is of alleen fucking leads zoekt. Kan oprecht wel janken. En toch is er nog steeds niets wat ik liever wil doen, voor ontspanning of voor werk. Het is gewoon zo moeilijk om hoop te houden als alles in elkaar aan het storten is (niet alleen deze industrie). Ik heb atm zo weinig vertrouwen in de toekomst en voel me echt met de dag verdrietiger en eenzamer worden. Mijn identiteit is aan het afbrokkelen en wat overblijft is een wezen dat ik nog steeds diep haat.

Als iemand die ook in de industrie werkt en ook van alle kanten verhalen meekrijgt, hoor ik je helemaal. Echt kut om te horen dat je je zo moedeloos voelt. Welke discipline voer je uit binnen de industrie en wat zou je graag willen? Misschien kan ik mijn ogen ook voor je openhouden.

[ bericht aangepast op 28 nov 2025 - 23:25 ]

hodie mecum eris in paradiso

ik ben heerlijk irritant aan het doen en het is plezierig

kan iemand froukje een dwangbuis aandoen

Dramatic

nee

‘Meisjes?!’
    ‘Gamen?!’
    ‘Call of Duty?!’
    ‘Iedere dag?!’
    ‘32 jaar?!’

En dan ook nog een ronde winnen door ons toedoen

istg random mannen in de lobby zijn zo gemakkelijk te choqueren

Waarom voelt het zo heerlijk om met de tv in de achtergrond weg te dommelen op de bank.

En waarom moet ik altijd gelijk klaarwakker zijn als ik dan vervolgens naar m'n bed ga .-.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik hou van de unhingedheid van Froukje en Loïs

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Moriendi schreef:
    (...)
    Als iemand die ook in de industrie werkt en ook van alle kanten verhalen meekrijgt, hoor ik je helemaal. Echt kut om te horen dat je je zo moedeloos voelt. Welke discipline voer je uit binnen de industrie en wat zou je graag willen? Misschien kan ik mijn ogen ook voor je openhouden.

Dank je voor je reactie. <3 Het is echt zo'n mess idd. Ik heb je even een PM gestuurd!

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Komt er een moment dat die boosheid in mij ‘op’ is?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain