• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dilemma van de dag: ga ik nu boodschappen doen en daarna lekker ontspannen, wetende dat alle klusjes klaar zijn...

Of ga ik wachten op mn pakket dat tussen 12 en 4 zou komen, nu ontspannen en dan met de spits naar de supermarkt...

Had zo gehoopt dat ie tussen 12 en 2 al zou komen maar nope en nu durf ik niet meer weg terwijl optie 2 echt wel de vervelendste is.

Ik wil graag een petitie om voortaan bij elke online winkel te kunnen kiezen voor bezorgen bij pakketpunt want er zijn echt nog te weinig winkels die deze optie aanbieden.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Waarom is het zulk prutweer? Ik wilde van crispy blaadjes genieten, niet deze natte troep die nu op de grond ligt.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

tuurlijk kan er nog wel een dag bij. hoeveel dagen uitstel is het nu al zo ondertussen? jeez.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Me every month: als ik het door deze lutheal phase en menstruatie heen red heb ik gewoon twee goeie weken !!

My mental health: lol sike

Lysander schreef:
    (...)
    Jaaa, the best! <3
    Wij moesten ook altijd heel erg lachen om het feit dat hij dus gek was op brood en letterlijk het brood van het aanrecht jatte. Of het nou in een zak zat of in aluminiumfolie etc. Hij ging ermee vandoor. Verkeerde naam gegeven dus. 😂

Haha, geweldig! I guess he channeled his inner nemesis. xD

-

Had hier meer van verwacht. So far is het nog steeds veel wachten, en ik blijf overthinken, deels daardoor. Hopelijk kunnen we morgenavond vrij krijgen, dan kan ik tenminste naar mijn musicalles toe gaan ipv wachten op niets.
    Wel een fun gesprek met een van mijn directe collega's gehad at least!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

wil als een zeester op de grond liggen, maar dit had maandag al af moeten zijn...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oma we moeten in januari nog naar 40-45 dus niet doodgaan pls 🥺🙏🏼

(En natuurlijk om meerdere redenen niet doodgaan pls I'm using humour to cope don't come at me)

Dramatic

Meh, ik ben er niet zo van om van me af te bijten, maar vandaag was het wel echt nodig. En het voelt deels goed maar deels zit er toch ook echt een schuldgevoel.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Renna schreef:
    Oma we moeten in januari nog naar 40-45 dus niet doodgaan pls 🥺🙏🏼

(En natuurlijk om meerdere redenen niet doodgaan pls I'm using humour to cope don't come at me)

Humor om met leven en dood te copen is echt 12/10. Een paar uur na mijn vader's terminale diagnosis werd hij ineens mega offended... dat de kippen langer zouden leven dan hij :')

Ekko schreef:
    (...)

Humor om met leven en dood te copen is echt 12/10. Een paar uur na mijn vader's terminale diagnosis werd hij ineens mega offended... dat de kippen langer zouden leven dan hij :')

Ohhh man :'D Toch bijzonder wat dat soort situaties en omstandigheden met mensen kan doen

Dramatic

Je sleutelbos verliezen op de dag dat je vriend op zakenreis is, is niet handig. Doe dat terwijl je thuis zit met een burn-out/long-covid en het is al helemaal kut. Gelukkig heeft mijn broer de held gespeeld en ben ik na 5 uren weer binnen. Bijzonder weinig zin in bedledig door de PEM-klachten zijn morgen. En ja, ik heb momenteel wel wat zelfmedelijden...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Cat: *climbs on top of my phone*

Me: you have no sense of personal space, do you

Cat: *tries to sniff the inside of my mouth*

sigh

[ bericht aangepast op 19 nov 2025 - 19:46 ]

Gozer, waar haal je het geld en de vakantiedagen vandaan?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ehm Earth, u ok? Anderhalve week geleden stonden we nog lekker in het zonnetje - met winterjas weliswaar - en nu SNEEUWT het??????? WHAT????

Is it really back?

Edit: oké deels, nog niet alles dus xD

[ bericht aangepast op 21 nov 2025 - 11:33 ]