• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Omatikaya schreef:
    Die bruggers van mij... you love 'em, and you want to simultaneously hit their heads against the wall in the hope something finally sticks

(ik kreeg van één de vraag wat een e-mailadres was. ok.)

Omfg ik ga stuk (en ik huil een beetje) 😂💀

Waar ligt de aansteker om mijn vuurtje weer te laten branden?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Why can't I find someone who can match my energy?

[ bericht aangepast op 14 nov 2025 - 22:23 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Omatikaya schreef:
    Die bruggers van mij... you love 'em, and you want to simultaneously hit their heads against the wall in the hope something finally sticks

Stoppp😭

hodie mecum eris in paradiso

waarOM zijn jullie nog steeds hier. jullie hebben den jassen al aan; goedzo. nou uit den deur stiefelen, met uw welnemen

TL:DR: TYF DE FUCK OP

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Well, dat ging onverwachts kut. En nu kan ik er weer een paar weken niet zijn door tof werk, yaay..
    Het is wel funny dat de andere volgspotter die deze show draait een Griek is. (Half) Greeks unite. XD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Waarom zijn alle 'mannen' in mijn leven zo moeilijk?

Oké, ik wil die weekend wél daadwerkelijk iets gedaan krijgen in plaats van rotten op de bank.

@Ekko @Moriendi ik huil en lach ook :') Het zijn lieve kinders, maar good lord ik heb bij Nederlands nog geen breincel gevonden (en ik moet de uitleg altijd minimaal 8 keer geven voordat iets blijft hangen...)

Protect the people.

@Omatikaya waren wij ook ooit zo? :') Can't imagine

----

Blue Banana Pancakes 🤤 ik ben zo misselijk maar god wat hou ik van deze lunchroom

Ik heb een "vrije ochtend" en ik heb al spaghettisaus gemaakt, was opgehangen, pakketje opgehaald en de inhoud daarvan ingepakt én net nog een extra verjaardagscadeautje besteld. Valt het op dat uitslapen niet meer wil lukken?

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Well, kindly, fuck you too then.
    No, you know what, not kindly. Fuck you.
    FUCK
    YOU

Ik moet maar eens naar mijn cv en portfolio gaan kijken, maar ik krijg echt grote stress bij het idee.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Omatikaya schreef:

die zit je te narren. dat moet wel. dit is echt de tijd van technologie, zowat alles is te doen via het internet, en vaak nog met emailadres ook.

[ I will always love you ]

Was het verstandig om te gaan? Niet per se. Maar ik heb niet altijd zin om verstandig te zijn :'D

Dramatic