• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik kan het relativeren en uitleggen tot ik omval, maar het feit blijft dat ik een pathetic piece of shit ben die niet meer dan 20 uur in de week dit werk kan doen & I hate myself for that.

Wat is mijn agenda deze week? Ik dacht gisteren dat ik m'n dice mold wel ff van de week ergens 's middags na werk kon maken, maar hoezo heb ik geen middagen na werk vrij behalve morgen en dan weet ik niet hoe laat ik thuis ga zijn? WHAT?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ekko schreef:
    Ik kan het relativeren en uitleggen tot ik omval, maar het feit blijft dat ik een pathetic piece of shit ben die niet meer dan 20 uur in de week dit werk kan doen & I hate myself for that.

OI. YOU TAKE THAT BACK :@

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Hey werk, it is all fine dat er geen volgers nodig zijn en ik vorige week gewasted heb. (Ehm, niet per se superchill, maar ik kan er mee dealen.) Ik wil echter wel weten wat mijn agenda t/m eind December is..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Storm op komst? Volle maan? Andere redenen waarom die onderbouwkinderen zo godvergeten druk waren vandaag????

Gelukkig nu een mooi stille V6 voor m'n neus, godzijdank

Protect the people.

Waarom ben ik de laatste tijd zo melancholisch?! :S

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Hoezo sta je hier ineens voor de deur terwijl we nooit echt een band hebben gehad?
    Ja, we zijn familie. Maar nu ik sinds de zomer iets meer in de buurt woon is dat nu ineens reden voor jou om langs te komen zonder aankondiging?
    Ik vind dat soort spontane acties lastig. En ik zit er ook helemaal niet op te wachten. ‘Gelukkig’ was ik deze maandagmiddag iets later thuis waardoor ik er niet mee hoefde te dealen.
    En dat je dan mijn moeder belt om te vragen waarom ik niet thuis ben en niet mijzelf zegt al genoeg.
    Echt, laat mij gewoon met rust. Ik werk al zoveel en in mijn vrije uren vind ik het fijn om alleen te zijn. Ik moet gewoon al met zoveel mensen en prikkels dealen.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ekko schreef:

I don't think you are

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik vind dit dus echt doodeng he. Waarom is die wolf ineens zo dichtbij

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

🎶 dus pak maar mijn haaaaaaaaaaaaaaand

Caverna schreef:
    (...)

Heb je journallen geprobeerd? Ik vond het fucking moeilijk in het begin, maar ik heb zo ongeveer al mijn naasten helemaal verrot gescholden en inmiddels al 5 notitieboekjes er doorheen gejaagd, en liters aan tranen en 7 pennen. Maar het helpt echt. En juist als je weerstand voelt om te schrijven is het goed. En het gaat niet om de mooie zinnen, maar gewoon letterlijk alles opschrijven wat er in je hoofd opkomt.

Hmm, af en toe hier en daar, maar over het algemeen ben ik niet zo'n held in het bijhouden van dagboekjes; hoewel dit vooral incidenteel zou zijn of course, als er weer eens iets zich zo voordoet. Mogelijk wel een slim idee, want mijn traumabrein ziet zo'n naar moment/herinnering en doet meteen CTRL ALT DELETE. En het terugkunnen vertellen tegen m'n psycholoog heeft ook echt wel waarde. Ik laat dit idee eens even bezinken, thanks <3 (K)

Leodh schreef:
    (...)

OI. YOU TAKE THAT BACK :@

Morana schreef:
    (...)
    I don't think you are

Thank you both kindly <3 I will tell the voice to shut the hell up

Ekko schreef:
    (...)
    Thank you both kindly <3 I will tell the voice to shut the hell up

Do that. Because you are one wonderful lady! ❤️

[ I will always love you ]

Tja. Bucketlistitem afgestreept? Aangereden :')

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    Tja. Bucketlistitem afgestreept? Aangereden :')

Noeess you okay?? Damn. congrats on the list, i guess? :"DD