• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

gvd gvd gvd gvd Spotify Premium doet het niet meer en nu kan ik helemaal geen muziek meer afspelen want de afspeellijsten zijn nu volledig leeg en elk nummer dat ik aantik is 'Je hebt een premium functie ontdekt!' 😭😭😭 IK HEB MUZIEK NODIG OM DIE HERRIE IN M'N HOOFD TE OVERSTEMMEN aaaaa 😭😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

En toen was ik eerder dan verwacht klaar.. Helaas voor het record.(cat) We zullen zien wat de receptie zegt, al kon ik dit natuurlijk ook niet weten.
    Kreeg wel herkenbare feedback op werk weer, terwijl ik er ook deels aan werkte. Oh well, I take baby steps, en vanaf morgen kan ik me gaan focussen (hah) op het volgspotten leren.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nog een paar uurtjes bikkelen en ik heb mijn portfolio videos klaar. Godzijdank.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

shit. eerst een afwijzing en nu een uitgestelde beslissing? vind dit ff nie helemaal leuk schatties. en waar is die brief dan??? i aint seein' nothing

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ach wat heb je toch een moeilijk leven 🤮🤢

Don't walk. Run, you sheep, run.

Waarom word ik zo vaak gebeld vandaag, maar niet door degene die mij moet bellen 🫠

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dogs with a bone, die bruggers: ze willen dat ik ga daten met hun mentor

Compliment voor mij: ze vinden hun mentor "cool", dus ze vinden mij tot op zekere hoogte ook cool??

Protect the people.

Fokkking fokkking fokkking moe. Echt niet leuk meer dit.

Godzijdank heb ik nu geen medicatie meer, ik vraag me nog steeds af hoe ik de laatste maanden van vorig jaar heb overleefd tbh

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Omatikaya schreef:
    Dogs with a bone, die bruggers: ze willen dat ik ga daten met hun mentor

Compliment voor mij: ze vinden hun mentor "cool", dus ze vinden mij tot op zekere hoogte ook cool??

De vraag is... wat vind jij van die coole mentor? 👀

hodie mecum eris in paradiso

Y'all I'm lost. Ik weet gewoon niet hoe mijn toekomst eruit gaat zien and it's annoyingggggggggggggg.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Webshop: normaal versturen we binnen 48h je pakket.
    Medewerker die ik mailde voor de factuur op woensdag (paar uur na m'n bestelling): Als het goed is worden je schoenen mid volgende week geleverd.
    Ondertussen is het maandag en heb ik niets meer gehoord... I need those shoes thursday :C Gelukkig kan ik ze van een collega lenen die een vergelijkbare schoenmaat heeft, anders had ik niet meegekund :'(

Wachtte tot vandaag met bestellen bij Zalando want dan wordt het (hopelijk) op woensdag geleverd als ik thuis ben. Is mijn maat nu uitverkocht :(

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Dit weer. De duisternis. Iedereen op werk die ziek is. Ik voel me zo vreselijk moe :(

Omnia mutantur, nihil interit

het is focking koud en m'n warmte kussen is leeg, hoera 🫠 stroomtarief is nu enigszins acceptabel dus hup, aan de lader

Temeraire schreef:
    Webshop: normaal versturen we binnen 48h je pakket.
    Medewerker die ik mailde voor de factuur op woensdag (paar uur na m'n bestelling): Als het goed is worden je schoenen mid volgende week geleverd.
    Ondertussen is het maandag en heb ik niets meer gehoord... I need those shoes thursday :C Gelukkig kan ik ze van een collega lenen die een vergelijkbare schoenmaat heeft, anders had ik niet meegekund :'(

nogmaals contacteren.

Don't walk. Run, you sheep, run.