• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik weet dat ik moet stoppen met anderen helpen. Maar het geeft me een dopamineboost en dus kan ik het nauwelijks tegenhouden. Maar het hélpt me niet. ARGH.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vanavond eindelijk een (amateur)show zien op de planning, maar eigenlijk vind ik thuis uitrusten ook niet verkeerd klinken.
    Ik mis het reizen en musicals zien wel echt heel erg./:

En deze vriend die Frozen voorstelde.. Ja, ik vind hem ook leuk, maar de 'als het misgaat houden we het' is een lastige voor mij. En dan geef ik aan vrije tijd nu al te missen, stelt hij minder werken/staying at home voor. Uhm nee, dat is niets voor mij zolang ik kan werken. Het is gewoon een nieuwe balans vinden nu wat lastig is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

fdsjfksdjfksdljfkds this!! boyfriend!!! took the books right out of my hands so he could buy them as Christmas presents??? smart but rude

Ekko schreef:
    fdsjfksdjfksdljfkds this!! boyfriend!!! took the books right out of my hands so he could buy them as Christmas presents??? smart but rude

Okay, I snorted. Dat is echt genius (krul)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

M o e

Blij als ik in m'n bedje ben.
    Waarom moest ik ook morgen (vandaag) om 9:30 uur afspreken, kan niet uitslapen ☹️

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ok, for myself: ik boek inderdaad in avonden vanaf t/m 11 en niet als het tot na middernacht is, maar als ik dan met het OV ga, zit ik in de laatste trein en naar mijn studentenstad kom ik sowieso niet meer na kwart voor 11.. Dus ik maak waarschijnlijk wel deel uit van die exeptionary regels vanaf 11 in plaats van 12. Zeker als ik het alleen maar doe op dagen dat mijn andere parkeerplek dicht is.. Al weet de receptie dit niet en zagen ze net de dagen die eerst tot 22u waren.
    En ja, heb een paar keer overdag geboekt, maar bij allemaal had ik og iets ervoor of na staan of moest ik met auto vanaf mijn sttudentenstad komen. Alleen die ik nu gecanceld heb was inderdaad puur voor comfort en tegen mijn trein anxiety, net als de keren die tm 10 waren. Al zijn die nu tm 11, én de dag voor school is. This is okay.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

laat onze kat alsjeblieft geeeen Pica hebben/krijgen/(verder) ontwikkelen

Omnia mutantur, nihil interit

Onze egelhuisjes met stro gevuld c: happy nesting little friends

On the plus side: verkocht is verkocht!
    merp, the vibes aren't really vibing with me. harder m'n best doen? i dunno. BLUB

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Mensen zijn te aanwezig.(cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Astma ontwikkelen op mijn twintigste is echt mijn redding geweest oml :')

Deciding to go and read was a good decision: im giggling and kicking my feet now. vibes restored

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wil echt niet meer 😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

this is one of the hardest decisions I have ever made

Don't walk. Run, you sheep, run.