• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Die prijsstijging van xbox slaat nergens op.

zo meo

Mijn brein breint zoals het breint.

HET IS GODVERDOMME WATERKOUD! NEE NEE NEE, HIERDOOR WORDT MIJN FIBRO ERGER EN IK WIL NIET CONTINUE MIJN NOODMEDICATIE SLIKKEN

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Ik zit zo fucking erg vast in mijn eigen hoofd.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Waar de fuck komen die blaren ineens vandaan??? Rip.

Ze zijn open.

Wondspray en gaas it is

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Waarom moet cloudflare nu opeens storing hebben??

Stop.met.comments.lezen.

Ik word er alleen maar gefrustreerd van.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Nggghhh this scene is kicking my ass .-.

Dramatic

Lunox schreef:
    Waarom moet cloudflare nu opeens storing hebben??

ah dat 90% van de websites er nu uit ziet als Windows XP komt door Cloudflare?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Denk niet dat Halestorm vip de extra listens van Citizen soldier gaat overtreffen, en de fun groep die ik toen heb leren kennen. Maar ik heb het ticket nu al, dus let's see how this is. En wie weet maak ik nieuwe vrienden.

Also, iemand dacht dat een van mijn katten Javert heet. Soo close. xD (It's Grantaire en Ser Loras)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

🎶 I know a place where the bruised and broken live like the kings and queens of tragedy 🎶

MIJN HART.
    HET BOEK WAS WEG. COMPLETE GONE. 3 KWART JAAR WEG GONE.

thank the gods dat een proeflezer gewoon gedownload had... (huil)

Ik was bijna moord begaan denk ik

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

HalfBloodPrince schreef:
    MIJN HART.
    HET BOEK WAS WEG. COMPLETE GONE. 3 KWART JAAR WEG GONE.

thank the gods dat een proeflezer gewoon gedownload had... (huil)

Ik was bijna moord begaan denk ik

Holy shiiiiiiiiit wat een stress oh my D: Waar ging het mis??

Dramatic

Yup. De wave en eerste rij staan was top. Maar plectrums natuurlijk weer gemist en ik wilde nog thanks voor de convo ervoor zeggen tegen iemand ipv daarover iets, maar ze was al weg. Ook na even connecten niet meer verder connecten met de andere vips. En ik was te anxious en wild ehet te goed doen, maar ze deden mz Hyde! En ik waardeer het citizen soldier concert nu een stuk meer, en de groepschat I'm in now.
    Morgen weer werk met de andere Griek xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik dacht even dat ik weer ziek begon te worden want wordt steeds moe wakker, heb een lichte hoofdpijn en ben een beetje licht in mijn hoofd, maar toen herinnerde ik me dat ik gewoon ongesteld ben.

Kudos wel aan mijn menstruatiecup waarmee ik gewoon kan vergeten dat ik ongesteld ben.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home