• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Taire schreef:
    Denk niet dat Halestorm vip de extra listens van Citizen soldier gaat overtreffen, en de fun groep die ik toen heb leren kennen. Maar ik heb het ticket nu al, dus let's see how this is. En wie weet maak ik nieuwe vrienden.

Also, iemand dacht dat een van mijn katten Javert heet. Soo close. xD (It's Grantaire en Ser Loras)

Zo heette onze kat! 🥺
    (Javert that is)

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

why do you write like you're running out of time
    write day and night like you're running out of time

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Lysander schreef:
    (...)
    Zo heette onze kat! 🥺
    (Javert that is)

Awh, love to read that. Was zeker ook een leuke kat!
    En the more Les Mis cats, the better xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hoe komt het toch dat mijn muze begint te spreken als het een uur of elf is is en *zodra* de klok middernacht slaat, m'n muze mij dan weer net zo hard verlaat? Blijf dan gewoon nog eventjes meid, dan kan ik de rest van m'n scene er ook nog even uit knallen :c

Dramatic

ja joh tuurlijk een fucking bloedneus kan er ook wel bij op dit tijdstip. Hele kussen onder het bloed, gvd. Draai 'm nu wel om, en dan als ik weer wakker ben mee onder de douche. Geen idee hoe die gaat drogen maar soit.

Gelukkig is m'n snuggie bloedvrij gebleven en m'n verzwaringsdeken ook.

Dan maar met tampon in neus slapen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Taire schreef:
    (...)
    Awh, love to read that. Was zeker ook een leuke kat!
    En the more Les Mis cats, the better xD

Jaaa, the best! <3
    Wij moesten ook altijd heel erg lachen om het feit dat hij dus gek was op brood en letterlijk het brood van het aanrecht jatte. Of het nou in een zak zat of in aluminiumfolie etc. Hij ging ermee vandoor. Verkeerde naam gegeven dus. 😂

"Je autonome zelf mag zijn grenzen aangeven, je hoeft nergens over te praten als je dat niet wilt."

wOt

Bamboozled

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Renna schreef:
    Hoe komt het toch dat mijn muze begint te spreken als het een uur of elf is is en *zodra* de klok middernacht slaat, m'n muze mij dan weer net zo hard verlaat? Blijf dan gewoon nog eventjes meid, dan kan ik de rest van m'n scene er ook nog even uit knallen :c

Aaahh rippppp. Gelukkig blijft die van jou iig een uurtje, die van mij denkt volgens mij dat AM en PM omgedraaid zijn, dus ipv van op een normaal tijdstip komt het bij mij na middernacht pas vaak en dan lig ik toch al in bed tegenwoordig. Wat zou het toch fijn zijn als ze ff mee konden werken he?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Aaahh rippppp. Gelukkig blijft die van jou iig een uurtje, die van mij denkt volgens mij dat AM en PM omgedraaid zijn, dus ipv van op een normaal tijdstip komt het bij mij na middernacht pas vaak en dan lig ik toch al in bed tegenwoordig. Wat zou het toch fijn zijn als ze ff mee konden werken he?

Oh noooo dat is ook ellendige timing :'D
    & echt hoor, wrede wezens zijn het hahahahah

Dramatic

En dan slaap je ineens 11 uur.
    Mn weekend niks doen was niet helemaal gelukt en ik denk dat ik nog niet helemaal was bijgekomen van brugklaskamp + 2 dagen werken (waardoor ik ineens meer dan fulltime heb gewerkt ipv 4 dagen) 🥴
    Hoop wel dat ik vanavond optijd in slaap kom, want ik moet morgen gewoon het eerste uur beginnen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Renna schreef:
    (...)
    Oh noooo dat is ook ellendige timing :'D
    & echt hoor, wrede wezens zijn het hahahahah

Oprecht!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Helemaal (weer!) Maren Stoffels-fan, gisteren was ook weer zó leuk

(Ze heeft een meisje uit havo 2 (dikke fangirl) een boek gesigneerd gegeven; die glimlach gaat geen maanden van haar gezicht af <3)

Protect the people.

Dit is een vicieuze cirkel en ik weet niet hoe ik die moet doorbreken en dat maakt me doodsbang

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik had gehoopt dat vandaag beter zou zijn. It's not. 🤡

Ik wil niet meer, ben zo kapot, heb het gevoel alsof ik iedereen teleurstel

Gelukkig is m'n lievelingscollega er 💛💛💛💛💛 als enige hahaha lekker rustig hier