• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Whooooo

Dramatic

Renna schreef:
    Whooooo

Tijd om het forum vol te spammen?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Okay girls, we’re baack! Have you missed us? Cos we missed u 😏

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    Okay girls, we’re baack! Have you missed us? Cos we missed u 😏

Sws, voelde me net zo'n junkie met hoe hard ik op het forum dook toen de site ineens inlaadde net na refreshen

Echt dikke stress gehad XD

Dacht eerst dat het aan de laptop lag maar ap snel door dat niemand erop kon.....

Onwijs blij dat het weer werkt 🎊

Change is for weirdos ~ Niall Horan

IrishNialler schreef:
    Echt dikke stress gehad XD

Dacht eerst dat het aan de laptop lag maar ap snel door dat niemand erop kon.....

Onwijs blij dat het weer werkt 🎊

In ieder geval zijn er delen die weer werken nu, maar ook nog wel wat dingen/subpagina's die het niet doen ('Nu online' geeft nog error bijv. en de stats pagina op je profiel, want die stuurt je gelijk naar de home page)

Honestly, if I may speak for myself and others: WTF happened? 😐🤷

Don't walk. Run, you sheep, run.

WE ARE SO BACK

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

YES Q IS BACK dat waren een paar lange uren

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Whoohoo!

--

Last minute naar musicalles kunnen was awesome! En blijkbaar zit er deels meer Tanz in door mijn opmerking. Ik kan Romeo en Julia wel echt nu al niet meer zien na/ tijdens 2 stukken op werk hierover..

+ Het eerste boek wat ik in tijden uitlees is Dear Evan Hanssen. Geweldig. xD
    Beter en emotioneler dan de musical wel, en Connor is canonically bi+. Love that! (Hij noemt het fluide.) Hij past nu ook nog beter in het rijtje met R en Remus enzo, haha.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Morana schreef:
    Honestly, if I may speak for myself and others: WTF happened? 😐🤷

Server issues als ik m'n allereerste foutmelding van gisteren 10 uur ong. mag geloven

Ja de server ging kapot, inderdaad in de loop van de ochtend gisteren.

Meer specifiek de harddisk in de server.

RJ schreef:
    Ja de server ging kapot, inderdaad in de loop van de ochtend gisteren.

Meer specifiek de harddisk in de server.

Misschien niet het juiste topic om dit te vragen maar gezien je hier had gereageerd: hoe kon dat gebeuren? Hoe werkt dat ongeveer? Ik heb namelijk de ballen verstand van technologie dus ik probeer te begrijpen hoe dat in elkaar steekt.

Althans bedankt voor het fixen! Heel fijn! 🙏🏻

[ I will always love you ]

Mielikki schreef:
    (...)
    Misschien niet het juiste topic om dit te vragen maar gezien je hier had gereageerd: hoe kon dat gebeuren? Hoe werkt dat ongeveer? Ik heb namelijk de ballen verstand van technologie dus ik probeer te begrijpen hoe dat in elkaar steekt.

Althans bedankt voor het fixen! Heel fijn! 🙏🏻

Nou simpel gezegd is die harddisk een groot land genaamd "Diskie", en alle data ligt verspreid over het hele land. Dus in dat land rijdt een autootje rond. En die wordt de hele dag door gevraagd: "Haal even een logootje uit Rotterdam, en een gifje uit Breda en dan een stukje tekst in Antwerpen en dan mag je direct door naar Parijs voor..." enz, enz. En dat dan heel vaak en heel veel achter elkaar... en vaak heel ergens anders dan waar hij op dat moment staat...

Nou en op een gegeven moment is dan dat autootje stuk van al dat rijden, en dan komt er dus geen logoogje of stukje tekst of whatever meer terug uit Diskie.

Dat autootje is in werkelijkheid een "disk kop" die in vacuum de hele tijd leunt op een klein luchtbelletje. Tenzij je een SSD disk hebt. Die zie je steeds vaker. En daar is het autootje meer een soort "droomautootje". Die SSD disks gaan typisch meer stuk omdat de weg zelf versleten raakt

Zwaar versimpeld allemaal natuurlijk, maar in een notendop..