• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Verbinding voorstelling in my hometown, en.. erg onverrassend ben ik een van de jongsten.
    Het is dat ik ze van de Kwis ken, anders was ik niet gegaan. En had ik betere seats dan dit uitgekozen, maar yolo I guess. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ekko schreef:
    Yes, universe? Hello. I would like to be my character now please. His life sucks too but he gets all the fun coping meganisms and I'm stuck out here making "good" 🤢 and "healthy" 🤮 decisions ffs

Like abusing kids you mean?😡

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    (...)
    Like abusing kids you mean?😡

😂 no, I'm not that much of a villain

But I would like to drink, gamble and smoke and be a violent asshole

|| I told you not to play with the misfit toys ||

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah deze date was voor in de boeken!
    Zo enorm fijn en dan ook nog een lichamelijk aantrekkelijk genoemd worden 0_0

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Da's pech, stem weg. Leuk, verkouden zijn 🫠

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Ik zou het ook eens leuk vinden om niet vermoeid wakker te worden na een nacht vol met de wildste dromen.

Sunchild schreef:
    Ik zou het ook eens leuk vinden om niet vermoeid wakker te worden na een nacht vol met de wildste dromen.

This is such a mood.

Mhm, ik ben moe dus ik moet opletten dat ik plots niet te streng word voor mijn stagiair (':

Mijn brein breint zoals het breint.

Sunchild schreef:

Ik zou het wel weer eens leuk vinden om een nacht vol wilde dromen te hebben tbh haha. Laatste tijd is het erg karig qua dromen en zijn ze vaak niet eens interessant.

(vermoeid ben ik sowieso altijd wel, ben geen ochtendmens of nachtuil, maar een perpetually exhausted pigeon zeg ik altijd)

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Fucking tyfus depressie tyf op en laat me met rust pls

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Voorstellen om Frozen samen te kijken, en hij is niet zo van musicals.. This guy knows me very well. (cat)
    En mijn evaluatiegesprek ging prima! Nu kijken hoe musicalles gaat na een onverwachtse droom over een persoon daar.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

het moment dat de meesten zeggen dat ze het hebben maar niet eens weten wat het inhoudt of weet hoe het voelt om het te hebben.... 🐱 don't be a fucking dramaqueen now

Don't walk. Run, you sheep, run.

dit is geen productieve week, ik kan alleen maar huilen 😭 sorry werk, dat ik weer 4 uur te laat ben vandaag en dat ik eigenlijk geen flikker heb uitgevoerd omdat ik kapot ben, geen energie heb en me niet kan concentreren

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Vrijdag is er toch echt altijd even teveel aan.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Amai, mijn hoofd en mond zijn chaos vandaag.

Mijn brein breint zoals het breint.