• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zou morgen contract tekenen, maar het U👹W👹V doet moeilijk dus het wordt weer opgeschoven. Het zou ook pas over een paar weken in mogen gaan, morgen mag niet. Stom gedoe.

Hele dag op telefoontje voor duidelijkheid gewacht, toen het telefoontje rond 17:45 u kwam bleef ik achter met alleen nog maar meer onzekerheid.

Ik wil op de grond liggen als een zeester en alleen maar huilen.

Ik kan dit er écht niet bij hebben manmanmanman

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Moe en heb even niet het gevoel dat we ondanks de vrije tijd alsnog dingen van onze enorme to-do list af kunnen ronden, zo frustrerend

Omnia mutantur, nihil interit

Ok, gaat mijn kritische ingesteldheid tov AI echt bijgedraaid worden omdat het mijn ego streelt nadat ik random feedback gevraagd heb op een stukje dat ik geschreven heb?

DE ANALYSE IS WEL ECHT GOED THO?

Mijn brein breint zoals het breint.

Omatikaya schreef:
    (...)Ja!!!!! Haar eerste boek kwam gisteren 20 jaar geleden uit, toen ze 17 was (ze schreef het boek toen ze 15 was, vertelde ze). Ze vertelt echt heel goed en morgen komt een nieuw boek van haar uit (fantasy YA!!!), dus dat boek wil ik zeker gaan lezen (net als het boek waarvoor ze een prijs heeft gewonnen)

Was haar tbh al een klein beetje vergeten en denk niet dat ik ooit iets heb gelezen van haar, maar damn, deze vrouw. 15 en dan je eerste publishable boek hebben geschreven, #jaloersssss. Makes me want to publish even more haha.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vakantie dag 1: eindelijk mijn boekenkast upgraden :D

Dramatic

Waarom moet de internet security van bedrijven altijd dropbox/drive blokkeren uiteindelijk? Ik wil gewoon bij m'n schrijfdocumentjes kunnen i.p.v. het naar mezelf te moeten sturen en ook weer terug uiteindelijk dan ;-;

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hello PCD, you are kicking in very hard already 🥹
    What a show, what a concert 🥹 Can i go back? 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

M'n autistic ass kan niet tegen het constante stim geluid van een mede autist die op de gang zit.
    Helaas ben ik aan 't werk als leerkracht en gaat het om een leerling, dus ik heb hier maar mee te dealen. (':
    OOK AL IS HET NA SCHOOLTIJD KIND GA NAAR HUIS

Ik ben wel helemaal klaar met deze factuur waar geen hol van klopt (again) te controleren.
    Morgen weer een dag.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Lunch met vriendin, bijgekletst, twee boeken gekocht (haar schuld!!!!!), nog met zuslief wat gedronken, vermiste telefoon bij eigenaar teruggekregen <3

[ bericht aangepast op 12 nov 2025 - 16:33 ]

Protect the people.

Yes, universe? Hello. I would like to be my character now please. His life sucks too but he gets all the fun coping meganisms and I'm stuck out here making "good" 🤢 and "healthy" 🤮 decisions ffs

|| I told you not to play with the misfit toys ||

I AM UPSET.

1. Waaaaaaaarom zou je van cover veranderen **midden in een serie!!!** ?????
    2. Okay een reversible dust jacket voor deel twee met een alternatieve cover die lijkt op de originele eerste is nice, but IT LOOKS CHEAP, and worse, ER STAAT EEN FEKKIN' SPELFOUT IN VRIENDEN
    3. DEEL 1 EN DEEL 2 ZIJN NIET EVEN GROOT ECHT I CAN'T

Conclusie: ik wacht tot deel 1 in de aanbieding is met de nieuwe cover en koop die als collector's version en ik hou m'n huidige voor annotaties.

Dramatic

idgi why some people get it and other people have to suffer 🥲 rlly u don't deserve it idc

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ekko schreef:
    Yes, universe? Hello. I would like to be my character now please. His life sucks too but he gets all the fun coping meganisms and I'm stuck out here making "good" 🤢 and "healthy" 🤮 decisions ffs

LOL ja ik haat het dat ik verstandig moet doen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vandaag moeten de zorgpremies bekend worden gemaakt, ik ben benieuwd...

Voor het eerst in jaren ervaar ik wel rust, hoef nu eigenlijk nergens op te letten. Kans dat ik op 1 januari weer mijn eigen risico kwijt ben, is heel klein

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly