Leodh schreef:
(...)
Hahaha nee, een semi-heftige anti-psychotica :') Tegen de nachtmerries die ik heb als bijwerking van m'n anti-depressiva, waardoor ik al jaren slecht slaap. De afgelopen jaren ook heel erg geworsteld met burn-out symptomen; ontzettend moe elke keer na bijna niks, een blokje om is te ver, na een dag me wat beter gevoeld te hebben en actiever geweest te zijn lig ik de dag erop per definitie in bed, twaalf uur slapen op een dag is niet genoeg, koken is een dag-activiteit, douchen is een dag-activiteit, de was doen is een dag-activiteit, en breek me de bek niet open over schoonmaken en opruimen. Niet meer in staat zijn om full-time, of zelfs maar part-time te werken of te studeren, enz. enz.. Enn dat dan ook nog lekker aangevuld en gevoed door een depressie, angststoornis en ASS.
Heb ondertussen al drie, vier jaar lang bij meerdere hulpinstanties aangegeven dat ik zo'n ontzettende moeite had met die vermoeidheid, hoe het mijn hele leven opfuckt, etc, en nu van mijn nieuwe psychiater voor het eerst dit als optie gekregen bovenop mijn normale meds. (fun fact, in de bijsluiter stond dat dit middel + anti-depressiva levensgevaarlijke gevolgen kon hebben, maar psych en apotheek vonden dat het prima kon, dus hap slik weg we gaan er maar gewoon voor want toch weinig te verliezen HA (nee okay dat gaat te ver maar je begrijpt het sentiment)). en thusfar???? (knockknockknockonwood) (misschien is dit mijn normale bi-monthly oké dag en heeft het niks met de meds te maken) ????? confuso but idk, i'll take it.
Tl;DR: nee, ik denk niet hetzelfde als wat je fiancé gaat krijgen 
OOOOHhhh oké oké, dat klinkt verschrikkelijk idd en ben heeeeeel blij voor je dat de meds nu al lijken te werken dan! Hoop dat het niet je bi-montly good day was, maar dat het daadwerkelijk iets heeft gedaan nu. Fingers crossed for ya!
Wel ontzettend wack dat ze dan in de bijsluiter dat zetten en apotheek zegt 'bwoah, doe maar gwn'.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen