•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 okt 2025 - 16:41 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Leodh schreef:
    (...)

Hahaha nee, een semi-heftige anti-psychotica :') Tegen de nachtmerries die ik heb als bijwerking van m'n anti-depressiva, waardoor ik al jaren slecht slaap. De afgelopen jaren ook heel erg geworsteld met burn-out symptomen; ontzettend moe elke keer na bijna niks, een blokje om is te ver, na een dag me wat beter gevoeld te hebben en actiever geweest te zijn lig ik de dag erop per definitie in bed, twaalf uur slapen op een dag is niet genoeg, koken is een dag-activiteit, douchen is een dag-activiteit, de was doen is een dag-activiteit, en breek me de bek niet open over schoonmaken en opruimen. Niet meer in staat zijn om full-time, of zelfs maar part-time te werken of te studeren, enz. enz.. Enn dat dan ook nog lekker aangevuld en gevoed door een depressie, angststoornis en ASS.

Heb ondertussen al drie, vier jaar lang bij meerdere hulpinstanties aangegeven dat ik zo'n ontzettende moeite had met die vermoeidheid, hoe het mijn hele leven opfuckt, etc, en nu van mijn nieuwe psychiater voor het eerst dit als optie gekregen bovenop mijn normale meds. (fun fact, in de bijsluiter stond dat dit middel + anti-depressiva levensgevaarlijke gevolgen kon hebben, maar psych en apotheek vonden dat het prima kon, dus hap slik weg we gaan er maar gewoon voor want toch weinig te verliezen HA (nee okay dat gaat te ver maar je begrijpt het sentiment)). en thusfar???? (knockknockknockonwood) (misschien is dit mijn normale bi-monthly oké dag en heeft het niks met de meds te maken) ????? confuso but idk, i'll take it.

Tl;DR: nee, ik denk niet hetzelfde als wat je fiancé gaat krijgen XD

OOOOHhhh oké oké, dat klinkt verschrikkelijk idd en ben heeeeeel blij voor je dat de meds nu al lijken te werken dan! Hoop dat het niet je bi-montly good day was, maar dat het daadwerkelijk iets heeft gedaan nu. Fingers crossed for ya!

Wel ontzettend wack dat ze dan in de bijsluiter dat zetten en apotheek zegt 'bwoah, doe maar gwn'.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I am bored.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb mijn dosis vervelende mensen voor vandaag wel weer gehad.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Frisk schreef:
    I am bored.

id say read my book but my second revision aint done yet

help

Vanavond: zin in. Pride humor gotta be good.
    Dit event nu: ik ga er heen, maar heb mijn twijfels hierbij. Misschien ben ik iets te nuchter en geschoold voor deze manifestatiedingen. Maar de show van Thijs eerder deze week resoneert wel. (Helen in verbinding omdat het daarop mogelijk misgegaan is.) Dus het hangt af van wat ze zeggen en hoe kritisch ze zelf zijn I guess?

Maar. Heb ook twee instanties gemaild. Whoo!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Jaaaa volgend jaar 11 juli naar Dermot Kennedy in Dublin <3

Protect the people.

Merrin schreef:
    (...)

id say read my book but my second revision aint done yet

Yes but I'm bored at work and reading a book is not an option right now.

Frisk schreef:
    (...)
    Yes but I'm bored at work and reading a book is not an option right now.

I mean have u tried

help

Oké, het is een paar dagen later, maar het verhulde compliment van m'n collega maakt me nog steeds heel happy. "Onze newbie (me) is beter, hah!"

Merrin schreef:
    (...)

I mean have u tried

Multiple times.

Ok maybe taking time to plan out all the random Capitol people for my THG fic rather than just using stereotypes is actually fun after all........ Didn't initially realize I could make Shakespeare references with them

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Nee. Waarom zit ik wss weer bij de hoog laag en niet de hoog hoog groep /: Als hoog hoog melodie zingt, ga ik die gewoon meezingen bij dit nummer hoor.
    En nog steeds stupid dat ik de oefening gisteren miste

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

how can i stop sweating so much

botox?

help

AL VIJFHONDERD WOORDEN GESCHRAPT????

op 20k is dat niet zoveel maar oké, elk woord geschrapt is een win

help

Moe en krijg m'n batterijtje nauwelijks opgeladen.

En het is niet alleen mijn gevoel, want m'n Garmin bevestigt het qua metingen en m'n collega vond me ook al zo stil deze week 🙃

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly