•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

3 dagen disney onveilig gemaakt en 30k woorden geschreven daarvoor :Y)

tijd om Q weer onveilig te maken

[ bericht aangepast op 4 okt 2025 - 12:44 ]

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Het voelt echt als zo'n gut punch dat mijn vriend mij niet bij de begrafenis hoeft te hebben. Am I even remotely important or useful in your life?

Ik weet dat het niet om mij gaat, hij is iemand verloren, maar fuck

[ bericht aangepast op 4 okt 2025 - 16:58 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Vanaf welk punt stuur je té vaak mails van +- 3K? 🤔

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Jongens ik ga morgen naar een boekpresentatie maar wat neem ik mee voor de auteur???

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het is wel moeilijk om fatsoenlijk met een ander om te gaan, he?

Omnia mutantur, nihil interit

?????????? Waarom heeft ie niet mijn hele bericht verstuurd???
    edit: dit is het equivalent van een hail mary lol

[ bericht aangepast op 4 okt 2025 - 18:03 ]

Pfffff ik weet echt niet meer wat ik tegen de verveling moet doen. Helemaal klaar met de hele dag scrollen op mijn mobiel. Minder schermtijd nodig hoe?

Ben al zat van kaartjes maken, diamond painting, legpuzzels, Lego bouwen, zentanglen, aquarellen, verven, alcohol markers, en kan me nergens toe zetten wat te veel troep oplevert want heb geen energie om dat op te ruimen...

Iemand tips?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Pfffff ik weet echt niet meer wat ik tegen de verveling moet doen. Helemaal klaar met de hele dag scrollen op mijn mobiel. Minder schermtijd nodig hoe?

Ben al zat van kaartjes maken, diamond painting, legpuzzels, Lego bouwen, zentanglen, aquarellen, verven, alcohol markers, en kan me nergens toe zetten wat te veel troep oplevert want heb geen energie om dat op te ruimen...

Iemand tips?
    Lezen! 🙏🏻

•

Paracosmoses schreef:
    (...) Lezen! 🙏🏻

Thanks! Die was ik vergeten te noemen maar doe ik ook haha

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:

Iemand tips?

Zingen, mooie lijstjes maken in Canva met avondeten-opties ingedeeld op voedselgroepen of energie, meer schrijven aan EHBO bij burnout?

Caverna schreef:
    (...)

Thanks! Die was ik vergeten te noemen maar doe ik ook haha
    Ik geef m’n telefoon ook wel eens ‘af’ aan m’n vriend, zodat hij hem gewoon bij zich legt terwijl hij gaat gamen, dan is de neiging om hem iedere 0.3 seconde te pakken veel lager!

•

Caverna schreef:

Iemand tips?

Karakter moodboards maken voor oude personages van tien jaar geleden & plannen voor even oude verhaal herschrijvingen die je nooit gaat doen om te zien hoeveel beter je nu bent in de planning maken is mijn eigen persoonlijke go-to

[ bericht aangepast op 4 okt 2025 - 20:36 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Paracosmoses schreef:
    Ben ik enige die zich (na al een werkweek sukkelen met keelpijn en griepsverschijnselen en nu in het weekend is ingestort) zich al druk maakt over de vraag: ‘kan ik maandag werken als ik me nu zo voel? maar dan moet ik me ziek melden. ik wil me niet ziek melden.’

Hier nog iemand! Ik voel me ook altijd schuldig als ik me ziek moet melden terwijl dat helemaal nergens op slaat.
    Beterschap!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

IK BEN ECHT PISS EN PISS LINK

Rant incoming:

Mijn beste vriend zijn broer heeft Euthanasie gepleegd. Mijn beste vriendin en ik zijn continue aan het inchecken bij hem maar de vriendengroep heeft 0 maar dan 0 laten weten bij hem. Niks inchecken of een 'Hoe gaat het?' of 'condoleert'.

Ik ben echt over de zeik. -Ja ik ben very defensive over mijn beste vriend, I know-
    Maar fucking hell, schaam jullie kapot. Echt schaam jullie diep. Jullie beweren vrienden te zijn maar vergeten dit?! Zelfs vreemden hebben zich al bij hem gemeld.
    Morgen, echt. Het is feest en jullie dachten mij boos meegemaakt te hebben? Morgen gaan jullie het meemaken stelletje *****

STUUR HEM EEN FACKING BERICHT. IS HET ZO FACKING MOEILIJK?!

"I whisper 'what the fuck' to myself at least 50 times a day."

Oh yes why haven't I responded to your texts yet? It's because I've been sitting in my room dissociating to Mr. Saxobeat. I was very busy with it. I'll now go on with adult life yes

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."