•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

De eerste aflevering van je favoriete serie doorlopen terwijl je notities schrijft, elke scène grondig analyseert en leert van de briljante verhaalstructuur – om vervolgens zelfs dan te moeten janken om het einde. Oh, Attack on Titan, my beloved.

[ bericht aangepast op 29 sep 2025 - 23:18 ]

hodie mecum eris in paradiso

.... what u mean with overhyped and promoting lol sometimes i can't

Don't walk. Run, you sheep, run.

In 3 dagen van 2 totaal verschillende mensen een link krijgen naar hun Polarstepsreizen maakt me wel een beetje sad, stiekem wil ik ook op vakantie 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Heb ik helemaal zin om naar werk te rijden, is het al twee ochtenden enorm mistig 😭

Protect the people.

Wat een fijne klas ^^

Mijn brein breint zoals het breint.

Exited op pakketjes wachten is minder leuk wanneer je tweede bestelling opeens een week later geleverd gaat worden.

De bevraging is volledig anoniem, maar toch weten ze dat mijn klas dit nog niet gedaan heeft?

Mijn brein breint zoals het breint.

ChatGPT to the rescue!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Fuck, ik zou naar een nieuwbouwappartement kunnen verhuizen maar dan kan ik wel minder regelmatig naar een hele goede vriendin die nu op 10 minuten fietsen woont (en dan straks tientallen kilometers verderop).

Heb eigenlijk helemaal geen zin om te verhuizen, heb m'n huis nog niet eens opgebouwd sinds de afgelopen verhuizing begin dit jaar.

Maar het is wel een hele mooie kans... What to dooooo...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Fuck, ik zou naar een nieuwbouwappartement kunnen verhuizen maar dan kan ik wel minder regelmatig naar een hele goede vriendin die nu op 10 minuten fietsen woont (en dan straks tientallen kilometers verderop).

Heb eigenlijk helemaal geen zin om te verhuizen, heb m'n huis nog niet eens opgebouwd sinds de afgelopen verhuizing begin dit jaar.

Maar het is wel een hele mooie kans... What to dooooo...

Doen doen doen! Wat een kans Vince *O*

[ bericht aangepast op 30 sep 2025 - 17:10 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Doen doen doen! Wat een kans Vince *O*

Ik weet het niet 1-2-3 hoor... Want ik zou ook m'n inschrijfjaren nog iets kunnen bewaren om misschien wél in m'n eigen woonplaats te blijven... En ik heb nu dan gas, maar ik ben daarmee goedkoper uit dan warmtenet/stadswarmte...

Hoe onderhouden mensen hun hobbies?
    Als ik lees, bedenk ik mezelf hoeveel ik van lezen houd. Als ik schrijf, bedenk ik mezelf hoeveel ik van schrijven houd. Als ik game, bedenk ik mezelf hoeveel ik van gamen houd. Als ik borduur, bedenk ik mezelf hoeveel ik borduren houd.
    Maar schijnbaar kan ik mezelf maar enkele dagen op één activiteit tegelijkertijd focussen? (‘:

so.much.backlog.

help

Paracosmoses schreef:
    Als ik lees, bedenk ik mezelf hoeveel ik van lezen houd. Als ik schrijf, bedenk ik mezelf hoeveel ik van schrijven houd. Als ik game, bedenk ik mezelf hoeveel ik van gamen houd. Als ik borduur, bedenk ik mezelf hoeveel ik borduren houd.
    Maar schijnbaar kan ik mezelf maar enkele dagen op één activiteit tegelijkertijd focussen? (‘:

i've accepted that i have eras

help

Paracosmoses schreef:

Goede vraag.
    Ik heb de balans ook nog niet gevonden (en dan lees ik bijvoorbeeld op AO3 soms wel, maar boeken? Has been a while..) maar bij mij helpt het om voor creatieve dingen iets op te zoeken waarbij ik het samen met anderen kan doen. Dan gebeurt het toch net iets sneller wel.

-
    Al mijn uni mails binnen 1,5 uur doorlezen.. welp.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn