•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Pff. Forgot a skin issue thing vanmorgen. En nu is het hopen dat het niet te veel opvalt.
    Weet ook nog steeds niet wat ik wil gaan zingen door al deze mess by the way

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I hate everything and everyone

help

Ik haat dat m'n foto's met de camera zo donker worden bah

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben gelukkig nu. In mijn appartement finally. Kaarsjes aan, met een goed boek op de bank terwijl het buiten keihard regent. 🥰 Dit was waar ik het allemaal voor deed. Ook al was dit jaar zo ontzettend zwaar en moeilijk.

[ bericht aangepast op 4 okt 2025 - 18:05 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Vakantie was fijn, thuis is beter. Let's keep the mental health on the straight and narrow now though ok?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Het is weekend dus nu mag ik ziek worden. 🙏🏻

•

En nu twee weken geen musicalles door werk. Wie wed mee met mij dat ik de v9lgende keer dat we dit nummer doen weer moet huilen omdat dit faalgevoel terugkomt/ er nog is? En dit bij mijn fav musical..

OMFG MIJN GERBIL HAD ZICH EEN WEG GEGRAVEN NAAR MIJN ANDERE GERBIL TERWIJL IK WEG WAS, EN IPV ELKAAR TE VERMOORDEN VOND IK ZE SAMEN SLAPEND TERUG IN HETZELFDE NESTJE DIT IS 1000 KEER BETER DAN IK GEHOOPT HAD

Mijn brein breint zoals het breint.

Dekentje. Keelsnoepjes. Medicatie. Thee met honing. Zakdoekjes.
    En Baldur’s Gate. Maakt het toch wat fijner.

•

Verhuizing gecancelled vanwege de harde wind 💔 Was het maar wel veilig om met een aanhanger te rijden :(

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik weet dat die hormonen die de kramp veroorzaken door je hele lichaam reizen en niet alleen je baarmoeder haunten, maar... mijn enkels guys? Are you a little lost hun?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Still have my identity crisis and can't even listen to Tanz music now.. En ik weet niet hoe ik een positieve associatie hiermee moet krijgen, zeker niet met werk de komende twee keer ipv musical lessen /:

Ben ik enige die zich (na al een werkweek sukkelen met keelpijn en griepsverschijnselen en nu in het weekend is ingestort) zich al druk maakt over de vraag: ‘kan ik maandag werken als ik me nu zo voel? maar dan moet ik me ziek melden. ik wil me niet ziek melden.’

•

Paracosmoses schreef:
    Ben ik enige die zich (na al een werkweek sukkelen met keelpijn en griepsverschijnselen en nu in het weekend is ingestort) zich al druk maakt over de vraag: ‘kan ik maandag werken als ik me nu zo voel? maar dan moet ik me ziek melden. ik wil me niet ziek melden.’

Here with you!

Omnia mutantur, nihil interit

I wanna cry againn

help