•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

het is overduidelijk cliques gedrag 🐱

Fun weekend, maar helemaal leeg nu.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Dat.. ging als slecht als ik had verwacht. Dit wordt een goede podcast opzoeken voor onderweg. Want muziek werkt helaas even echt niet meer voor mij. /:

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I want to hibernate for half a year

Dramatic

"Ik ben dol op je haar. Het heeft elke denkbare kleur, zelfs lokken rood en zwart." 💀
    Sure, sure, ze is blond maar op de een of andere manier zit er toch rood en zwart in. Give me a break, for real. De fucking logic.

Morana schreef:
    "Ik ben dol op je haar. Het heeft elke denkbare kleur, zelfs lokken rood en zwart." 💀
    Sure, sure, ze is blond maar op de een of andere manier zit er toch rood en zwart in. Give me a break, for real. De fucking logic.

Lmaoooo waar komt dit uit

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Uiteraard werken plots 7 toetsen op mijn toetsenbord random niet.

Mijn brein breint zoals het breint.

CAN YALL REALISE THAT THERES SUCH A THING AS TOO MUCH HELP

help

Is iemand anders hier ook wel eens kinda hurt over het feit dat hun partner nooit hun werk wil lezen? :')

Hij is hartstikke dyslectisch en leest nooit maar toch... ik ben wel gaan gamen om interesse te tonen in zijn hobbies, maar andersom?? *sigh*

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Mijn 4e rondleiding hier straks, yay..
    Ik moet nog steeds een keer afspreken om te checken hoe het gaat, maar eerst maar eens deze onzin overleven. (Ik werk hier al 1,5 maand. Ik weet een deel van de weg en basisregels echt al wel inmiddels.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I wanna make allll the maatkasten now someone give me money

help

De pijn van te moeten kakken, maar je moet lesgeven en je kan je klas niet verlaten voor nog zeker 70 minuten.

Mijn brein breint zoals het breint.

Hoofdpijn :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Morgen nog een dagje uitzieken.

Voel ik mezelf nu schuldig? Ja.
    Ben ik al helemaal beter? Nee.
    Kan ik zo uitzieken waardoor ik volgende week nog iets aan m’n vakantie heb? Ja.

Kom op, Mirts – leerkracht zijn is ook maar een beroep, ze kunnen ook zonder jou.

Ik merk dat mijn lichaam protesteert maar ik weet gewoon niet goed hoe ik ermee om moet gaan

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly