•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

...en dan word je op een random maandagmiddag gebeld door de adviesgroepmanager met de vraag of je soort van semi projectleider wil worden van een van onze grootste klanten. Huh?!?

Dramatic

inktzwart schreef:
    (...)
    Lmaoooo waar komt dit uit

Het komt uit een boekenreeks waar ik maar moeilijk doorheen kom. Lord. RIP my life and patience.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ga lief zijn voor mezelf. ❤️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Godsamme, ik vind het zo irritant dat ze het rooster publiceren en dan toch daarna nog overal uren afsnoepen. Als jij mij steeds vaker later laat beginnen kom. ik. niet. ROND. Ik weet dat ik een 0-uren contract heb, maar 60 uur in de maand op minimum loon IS NIET GENOEG

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Naar vacatures kijken helpt ook niet. Dan maar agent worden? Idk anymore man

[ bericht aangepast op 6 okt 2025 - 19:23 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Waarom heb ik voor de aftersnack gekozen hier? Goed voor het nog naar huis rijden vanavond. Maar net weinig mensen voel ik me er ook schuldig over naar de crew toe..
    Anyway, ben benieuwd naar zo meteen. Gotta be interesting.

Edit: unironically voel ik me nu gestressd omdat ze ons de zaalnuit te leken willen hebben voor de pauze. Also, iemand van bnb vol liefde is hier. Ik gil. xD

[ bericht aangepast op 6 okt 2025 - 21:40 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Vannacht aan ruim drie jaar LJH topics terug gelezen omdat slaap maar niet wilde komen en OMG – ik heb schaamte over mezelf, ik was aan de ene kant zo’n dramaqueen en aan de kant had ik wellicht heel hard therapie nodig? Anyhow, mooi om te zien dat ik me de momenten die schijnbaar brekend waren nu amper nog kan herinneren.

It gets better. 💛

Zo moe en dan weten dat je vandaag moet doorperen tot 20.30u... dood.

Mijn brein breint zoals het breint.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Thanks for coming to my TED talk.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Vandaag besloten thuis te werken maar de bouwvakkers maken wel erg veel herrie beneden en nu is ook het internet uitgevallen 😂🥲

Dramatic

Wanneer je in een burnout zit en een vriendin van je ook alles doet wat jij deed voor je in een burnout kwam en je er niks aan kunt doen 😔

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Diploma opgehaald, en aaah. Het voelt zo definitief /:
    En net vandaag stop ik ook met rockkoor vanwege tijdsnood, en heeft iets waar ik een paar keer bij was een berichtje over stoppen gestuurd. Theme of the day?

Hopelijk komt de muziek passie nog terug trouwens..

Hoezo is er elk jaar een nieuwe accountant en moet ik ons proces weer helemaal opnieuw uitleggen?? :')

[ bericht aangepast op 7 okt 2025 - 13:48 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zo moe :cc

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Being bullied as a child actually destroyed my ability to accept success because why is it that anytime I'm disproportionally better at something than those directly around me my first thought is "Oh fuck I'm not doing this the usual way, I'm Weird, quick, be Normal" (and then I make my stuff worse on purpose to fit in) rather than "Hehehe I'm the best artist/writer/whatever in this room", this is starting to get embarrassing for me, why do I feel ashamed of being good at things 😭

[ bericht aangepast op 7 okt 2025 - 20:14 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Mijn klasgenoten... Ik word gek.
    Gelukkig is er hoop dat ik en iemand anders bij de eerstejaars gevoegd gaan worden voor de projectlessen. Die zo te horen rustiger zijn, en beter bij ons passen.

Nu een diplomauitreiking helpen. Nog meer heimwee naar die van mij...Hoe de thesisbegegeleiders om de buurt hun studenten feliciteerde en dat ik eerst zenuwachtig bij de 'niet aanwezige begeleiders' was en pas echt zenuwachtig bij mijn begeleider. En ze had echt mooie woorden voor mij. The feels.