•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Novalunosis schreef:
    Ikea: Banken worden geleverd binnen 5 werkdagen.
    Ook Ikea: je krijgt een kale bank, de hoes krijg je 4 weken later xoxo

En dan is het vinyl dat ik wil in de keuken ook nog eens niet leverbaar (bij Leen Bakker dan) :(

Veel Ikea bankhoezen zijn ook voor heel weinig te koop op Marktplaats, wij hadden een set voor 25 euro. Is niet perfect nieuw maar dan heb je wat voor die vier weken!

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Iets later is niet pas 's avonds komen in plaats van 12 uur 's middags vriend. En we hadden het nog niet gehad over blijven slapen of niet..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik vraag me af of ik ook ze enorm aan het zuchten en kreunen en steunen was tijdens mijn griep/verkoudheid begin deze week of dat het toch een mannending is zoals ze vaak zeggen XD

Every villain is a hero in his own mind.

Aan de positieve kant; wel weer materiaal voor m'n tiktok gefilmd, dus dat is goed. maar mehhh bruh wil naar huis 😂😂

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ekko schreef:
    (...)

Veel Ikea bankhoezen zijn ook voor heel weinig te koop op Marktplaats, wij hadden een set voor 25 euro. Is niet perfect nieuw maar dan heb je wat voor die vier weken!

Oehh, goede tip ik ga gelijk kijken!

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Echt helemaal kapot maar buiten is het de hele week alle avonden feest. Jottem, wat leuk.

Zwart in m'n hoofd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oja super, ook nog bijna 500 euro per maand minder te besteden straks. Ik verlies nog niet genoeg

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik zou me happy moeten voelen over de uni uitslag.. maar ik voel enkel leegte en stress omdat ik waarschijnlijk niet bij de uitreiking kan zijn, en extra stress door die vriend en hoe hij gisterenavond iets deelde en daarna verwachtte dat het niets zou veranderen voor mij.. en ik blijf over mijn grenzen heengaan bij hem. Wat is dit?

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Een vriendin verwees me naar Q omdat ze zelf hier ook is begonnen met schrijven ooit. Nu aan het kijken wat me interesseert, maar er is zoveel te bekijken en te zien...

nijntj3 schreef:
    Een vriendin verwees me naar Q omdat ze zelf hier ook is begonnen met schrijven ooit. Nu aan het kijken wat me interesseert, maar er is zoveel te bekijken en te zien...

Aahh, wat leuk! Welkom (flower) Ik vind de forumspelletjes altijd heel leuk :3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

het enige wat je hoefde te doen was interesse tonen maar dat doe je niet dus dan is het voor mij voorbij. easy as that, right? ✨

Don't walk. Run, you sheep, run.

Taire schreef:
    Ik zou me happy moeten voelen over de uni uitslag.. maar ik voel enkel leegte en stress omdat ik waarschijnlijk niet bij de uitreiking kan zijn, en extra stress door die vriend en hoe hij gisterenavond iets deelde en daarna verwachtte dat het niets zou veranderen voor mij.. en ik blijf over mijn grenzen heengaan bij hem. Wat is dit?

Wil je erover praten? We kennen elkaar niet goed, maar weet dat je altijd je hart kan luchten bij me.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hate to buy into hype, maar dubai chocolate-achtige repen/mcflurries etc (of wel chocola met crunchy pistache vulling) zijn toch wel echt heel erg lekker. 💀❤️

[ bericht aangepast op 24 aug 2025 - 22:46 ]

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

FIYER0 schreef:
    Hate to buy into hype, maar dubai chocolate-achtige repen/mcflurries etc (of wel chocola met crunchy pistache vulling) zijn toch wel echt heel erg lekker. 💀❤️

Mc Flurry pistache :9~

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Mc Flurry pistache :9~

Soo good right?! De Mc waar ik het laatst haalde was uitgeschoten met die pistache chocosaus of zo. Hoollyyyyy shit. 😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander