•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Man, als ik alle Nederlandse leerkrachten hier zie, die later eindigen en vroeger beginnen, hoop ik toch dat Vlaanderen mooi haar 8 weken zomervakantie behoudt... :Y)

Mijn brein breint zoals het breint.

vol vol vol

Don't walk. Run, you sheep, run.

and also: what the fuck am i looking at? fr STOHP

Don't walk. Run, you sheep, run.

De dag beginnen met gesprekken met drie studenten die allemaal iets te klagen hebben... yay me

Omnia mutantur, nihil interit

Fucking hell, deze baan is een rollercoaster. WAT NU WEER?

Ik wil lowkey bijna uit triple A stappen en iets in indie gaan doen.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Net een vergadering gehad, waarbij één persoon alleen maar wist wat er gedaan moest worden. Bang dat ze overspannen wordt, maar als iedereen haar aanbiedt om taken over te nemen, wil ze niet geholpen worden uit angst om de controle te verliezen. Meid, dan weet ik het ook niet meer.

Life sucks in about 86 different ways rn but at least got to sit under my cherry tree and throw fallen leaves in the air so my cat could catch them like the Fearsome Predator she is

[ bericht aangepast op 27 aug 2025 - 16:44 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Mijn verlofuren op mijn loonstrook kloppen nog steeds niet, zucht.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Frisk schreef:
    Man, als ik alle Nederlandse leerkrachten hier zie, die later eindigen en vroeger beginnen, hoop ik toch dat Vlaanderen mooi haar 8 weken zomervakantie behoudt... :Y)

:o oeh daar ben ik wel jaloers op hahaha! Tegen mij lopen niet-docenten nu al te zeuren dat ik teveel vakantie heb :/
    Hebben jullie dan gedurende het schooljaar minder vakantie weken?

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)

:o oeh daar ben ik wel jaloers op hahaha! Tegen mij lopen niet-docenten nu al te zeuren dat ik teveel vakantie heb :/
    Hebben jullie dan gedurende het schooljaar minder vakantie weken?

Oh ja, hier horen we dat gezeur ook regelmatig. Ik nodig deze mensen dan altijd uit in mijn beroep, want er is een tekort en zo, en dan zwijgen de meesten best snel :'D

uitleg:
    In vergelijking met Wallonië wel, maar bij andere landen weet ik het niet zo goed. Bij ons is het zo:
    8 weken zomer, 1 week herfst (rond 1 november), 2 weken kerst (laatste week december + 1ste januari), 1 week krokus (rond februari/maart), 2 weken paasvakantie (april, uiteraard rond Pasen)

In Wallonië hebben ze dan 6 weken zomer, maar zijn alle vier de kortere vakanties 2 weken.

Op zich vind ik beide systemen wel ok en ik snap dat ze de zomer minder lang willen om iets minder leerachterstand op te bouwen, maar ik ben in deze kwestie volmondig egoïstisch want ik ga meestal langer dan een maand aan een stuk op vakantie en zou dat graag blijven doen ;'D

(Even voor de duidelijkheid: ik ben niet stinkend rijk of zo. Ik heb wel het geluk dat ik geen geldzorgen heb, geen kinderen heb/wil en onze vakanties zijn heel avontuurlijk en voor de lengte relatief goedkoop.)

Mijn brein breint zoals het breint.

Back to being sad

help

AAAAAAAAH volgende week donderdag naar een concert van 1 van mijn top 3 artiesten. Vandaag heb ik een dm van hem gekregen (dat hij uberhaupt heeft gereageerd had ik al niet verwacht) met dat ik donderdag om kwart voor 5 voor de show mijn tickets kan upgraden naar meet&greet!!! 🫶🏼

Life is a beautiful struggle

Esquie schreef:
    AAAAAAAAH volgende week donderdag naar een concert van 1 van mijn top 3 artiesten. Vandaag heb ik een dm van hem gekregen (dat hij uberhaupt heeft gereageerd had ik al niet verwacht) met dat ik donderdag om kwart voor 5 voor de show mijn tickets kan upgraden naar meet&greet!!! 🫶🏼

Omg LOVE je nieuwe username en foto. Esquie is life <3

OT: oké lichaam, nu is het wel genoeg geweest. Stop met ziek zijn pls (no_chears)

Even the smallest can change the course of the future

uuuuuuuuugh heb zulke erge sushi cravings :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Hnnnnng, me verslapen en nu mis ik mn psych afspraak. verdórie.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.