•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

HONGER

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Nieuwe telefoon, alles overzetten is zo'n rotklus :/

jkdsafsadlkjfadskljadsfjdafs DEZE MENSEN

ik ben zo boos gefrustreerd en alles x1000 over deze gang van zaken

Omnia mutantur, nihil interit

Sjeez. Im not doing well at all huh?

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Heb bij de Aldi zo'n serveertrolley gehaald om m'n vaat op te verzamelen (zodat m'n aanrecht leeg blijft en ik niet 10x heen en weer hoef te lopen naar de vaatwasser die op de wasmachine staat) maar pffff dat ding is echt goed scheef.

Heb de instructies volledig opgevolgd dus weet niet waar dit mis is gegaan... En geen zin om hem helemaal uit elkaar te halen om hem terug te brengen... Meh.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Frisk schreef:
    (...)

Oh ja, hier horen we dat gezeur ook regelmatig. Ik nodig deze mensen dan altijd uit in mijn beroep, want er is een tekort en zo, en dan zwijgen de meesten best snel :'D

uitleg:
    In vergelijking met Wallonië wel, maar bij andere landen weet ik het niet zo goed. Bij ons is het zo:
    8 weken zomer, 1 week herfst (rond 1 november), 2 weken kerst (laatste week december + 1ste januari), 1 week krokus (rond februari/maart), 2 weken paasvakantie (april, uiteraard rond Pasen)

In Wallonië hebben ze dan 6 weken zomer, maar zijn alle vier de kortere vakanties 2 weken.

Op zich vind ik beide systemen wel ok en ik snap dat ze de zomer minder lang willen om iets minder leerachterstand op te bouwen, maar ik ben in deze kwestie volmondig egoïstisch want ik ga meestal langer dan een maand aan een stuk op vakantie en zou dat graag blijven doen ;'D

(Even voor de duidelijkheid: ik ben niet stinkend rijk of zo. Ik heb wel het geluk dat ik geen geldzorgen heb, geen kinderen heb/wil en onze vakanties zijn heel avontuurlijk en voor de lengte relatief goedkoop.)

Hahaha dat is ook mijn standaardreactie geworden.

Wow dan hebben jullie inderdaad 2 extra weken vakantie per jaar. Onze vakanties zijn namelijk gelijk qua duur op de zomer na. Het systeem van Wallonië klinkt echt fantastisch :o

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik ben er echt niet klaar voor dat mijn kind maandag al start met school.

Your Butt is Mine!

Leodh schreef:
    Sjeez. Im not doing well at all huh?

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Blij als het morgenmiddag weekend is want m’n leerlingen waren vandaag écht niet leuk.

Paracosmoses schreef:
    Blij als het morgenmiddag weekend is want m’n leerlingen waren vandaag écht niet leuk.

Hangt er iets in de lucht? Is het volle maan? Mijn laatste les was echt een HEL vandaag :')

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Nu nog een half uur Frans Bauer overleven en dan is deze terreur ook weer voorbij

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik wil gewoon zó graag slapen maar mijn brein drijft praktisch in de cortisol 😭😭 Just let me sleep for gods sake pleasee

Waarom is dit de ochtend waarop ik van de trap val, de vriezer ontdooit is en ik op het randje van waanzin sta door deze pre-menstruatie hormonen? Hhhh

[ bericht aangepast op 29 aug 2025 - 9:01 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Dus, ben ik te ongeduldig of doet deze webwinkel gewoon moeilijk?

Ik heb een lamp gekocht, maar deze zorgt voor kortsluiting. Er heeft een elektricien naar gekeken en die zei dat het aan de lamp moest liggen, het lichtpunt was in orde. Toen ik dit meldde bij de webshop en vroeg om een oplossing, vroeg de medewerker om foto's te sturen van de lamp.
    Dit heb ik gedaan, maar vervolgens vroeg hij om ook een foto te sturen van de fitting van de lamp. Ook dit heb ik netjes gedaan.
    - Mind you, het duurde meestal een dag voordat ik een reactie had. -
    Gisteren ontving ik ineens dat de medewerker dit moest bespreken met de technische dienst, maar dat die persoon niet aanwezig is.
    Dan denk ik, van gast, ik zit nog steeds zonder lamp in mijn slaapkamer. En wat er ook aan de hand is met de lamp, het is waarschijnlijk toch niet door mij op te lossen. Laat mij gewoon die lamp terugsturen! En stuur een nieuwe of geef me mijn geld terug en onderzoek het probleem als de lamp retour is. Dit duurt nu allemaal erg lang..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Frodo schreef:
    (...)

Omg LOVE je nieuwe username en foto. Esquie is life <3

Thank you 🥹 Expedition 33 heeft veel bij mij losgemaakt. Wat een masterpiece.

OT: ik zit nu in 2 ploegen maar de kans is aanwezig dat wij volgend jaar daar 3- moeten. Dat houd in dat ik maar 32 uur werk maar hetzelfde betaald krijg en dat ik soms 4 dagen achter elkaar vrij ben. Meer Londen tripjes 🤌🏼

Life is a beautiful struggle

Een superleuke eerste week op een nieuwe school afgesloten met softballen met een handvol collega's. Topweek! 🫶🏻❤️

Protect the people.