•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 9 aug 2025 - 18:41 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

FIYER0 schreef:
    (...)
    Soo good right?! De Mc waar ik het laatst haalde was uitgeschoten met die pistache chocosaus of zo. Hoollyyyyy shit. 😭

Had ik ook een keer hahaha heilig. Voortaan vraag ik een dubbel shot saus _O_

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Nieuw schooljaar, nieuwe school!

Protect the people.

Ik voel me nog zo slecht over mijn laatste paar stukken dat in compleet een writersblock in ben geschoten fuuuuuuuuck

Ik kan niet eens over de verhaallijn nadenken zonder dit holle, misselijkmakende gevoel HHHHH (cat)

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Yamato schreef:
    (...)
    Wil je erover praten? We kennen elkaar niet goed, maar weet dat je altijd je hart kan luchten bij me.

Erg lief van je! Ik schrijf onder de spoiler iets meer hierover.
    Het is vooral onderstaande ljh rant qua de studie, al denk ik dat de leegte misschien ook is van er zo naar toe werken en de stilte erna. Het is niet dat veel veranderd is ofzo, ik voel de stress nog steeds. xD
    Dat met die vriendschap is een beetje eindeloze drama. Hij wilde erg graag dat ik aanhankelijk bleef na wat hij deelde en vond het zichtbaar lastig dat me dat niet helemaal lukte. Waardoor ik dus meer met hem meeging daarin dan ik had willen doen en ik niet mijn eigen space kon hebben om de informatie te processed. En hij zou eerst rond de middag komen.. Dit werd half 8 's avonds, waardoor hij dus niet meer naar huis kon.
    Mocht je er verder op in willen gaan, een pb sturen mag ook!

-
    Ook gewoon echt stom dat ik het zo heb gepland dat ik nu niet bij mijn uitreiking kan zijn. /: Was leuk geweest en dan had ik er misschien meer joy bij gevoeld nu, maar nieuw werk gaat toch wel voor. Helaas.
    En ik haat mijn skin issues.. waar ik nog geen oplossing voor heb helaas.

[ bericht aangepast op 25 aug 2025 - 21:17 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

**screams in restless exhaustion**

Dramatic

Ik vind het jammer dat het hier stil is

Omnia mutantur, nihil interit

Waaaarom komt de elektricien al om 7 uur.
    Fml :/
    En niet ik die al om 5:15 uur wakker was hiervoor omdat ik bang was dat ik mezelf zou verslapen. XD. Normaal gesproken sta ik ook redelijk op tijd op voor werk en slaap ik gewoon tot de wekker.

Edit: oja top; dan is hij ook nog eens te laat.. Ik moet ook gewoon werken he? :’). Nu kom ik zelf ook niet op tijd op werk. Great..

[ bericht aangepast op 26 aug 2025 - 7:25 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Waarom zit AI nu ook in whatsapp???

Protect the people.

waar leven sommigen, onder een steen???¿?

waarom weten ze dit niet en kennen ze deze film niet? how weird

Don't walk. Run, you sheep, run.

Oké. Dus ik wil eigenlijk wel gewoon donderdag gaan, maar durf het op werk niet aan te geven. Great..
    Edit: eek. Mail verstuurd. Nu maar hopen dat het mijn proefperiode niet negatief beinvloed. (Als ik de komende weken er wel gewoon ben op de gevraagde dagen is het hopelijk oké, en ik geef aan dat ik gewoon op werk ben als het nodig is.)

[ bericht aangepast op 26 aug 2025 - 16:29 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Good lord van 9 tot 4 bijna aaneengeschakelde vergaderingen zouden verboden moeten worden

Protect the people.

i feel miserable

help

Mijn favoriete collega was weer terug op werk, dat maakt alles toch wel weer even een stuk leuker.

Morgen weer m’n bovenbouw groep. Alhoewel de bovenbouw meer m’n ding is, is maar vier uur per week leerkracht zijn daar echt een waar drama. Dan liever m’n groep 4.

Mihihihi *breekt eigen computer ban die ik opgezet had om mijn postuur te redden want ik ben Stout*

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."