•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Catmint schreef:
    (...)

Omg yeeesssss!!!! Als je hulp of tips wil, lemme know ^^ Ben 2 keer geweest en ga in februari voor een 3e keer

Yes please :W (heart2)

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    (...)

Yes please :W (heart2)

Let me take this to the discord, is handiger denk ik ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Hoezo ben ik als 26 jarige alleenwonende zoon dit weekend aan het overnachten bij mijn ouders, zijn mijn ouders van in de zestig uit met vrienden en later thuis dan gepland en ben ik nu midden in de nacht aan het denken dat er toch niets gebeurd is. In wat voor omgekeerde wereld leef ik? (cat)

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik wil naar huis :c Ik wil gewoon kunnen douchen zonder door de stromende regen te moeten en te hoeven ruziën met godszeikerige mensen omdat ze mijn shit in een plas water yeeten terwijl ik tien seconden ben plassen ;-;

|| I told you not to play with the misfit toys ||

frustraties als je One Day More wil zingen maar in je eentje (gek genoeg) niet zowel alle rollen plus ensemble tegelijkertijd kan meezingen

Protect the people.

Wat is dit humeur en hoe kom ik ervan af.

Mijn brein breint zoals het breint.

Omatikaya schreef:
    frustraties als je One Day More wil zingen maar in je eentje (gek genoeg) niet zowel alle rollen plus ensemble tegelijkertijd kan meezingen

sounds like ur not trying hard enough

help

Vanaf de randstad richting Tilburg valt echt heel erg mee vandaag. Het is so far echt een stuk rustiger dan drie weken geleden hetzelfde tijdstip. Alleen de bocht na Breda was chaos, maar dat is altijd zo.

Also, ik had Sehnheiser bij Ik Weet Er Alles Van echt moeten herkennen. Damnit..

[ bericht aangepast op 2 aug 2025 - 12:39 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zoya schreef:
    Ik wil naar huis :c Ik wil gewoon kunnen douchen zonder door de stromende regen te moeten en te hoeven ruziën met godszeikerige mensen omdat ze mijn shit in een plas water yeeten terwijl ik tien seconden ben plassen ;-;

wtf? ):

Every villain is a hero in his own mind.

3 plafonds eruit vandaag!
    I even did one by myself, hihi.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Merrin schreef:
    (...)

sounds like ur not trying hard enough

Protect the people.

ben ik nu meteen op de legowebsite aan t kijken? ja.

Protect the people.

lol sinds de keren dat ik een man strak heb aangekeken (gestaard) toen hij zijn kleine hotdogs uit ging laten op de binnenplein en het niet op ging ruimen, merk ik een duidelijk verschil met nu; betrap hem er amper op. serieus een paar keer hem erop betrapt dat hij zit te spieken naar ons balkon van "zit ze daar 👀" hahahah 😂😂 die gast legt me plat met het lachen.
    ik moet vaker naar mensen gaan staren. ik wist niet dat het zo effectief zou zijn hahah

[ bericht aangepast op 2 aug 2025 - 22:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Vraag me niet waarom ik het een goed idee vond om naar mijn schoolrooster van komend schooljaar te kijken na een feestje om half 2 's nachts...

Wat een schijt rooster heb ik. Alle dagen van het 1e tot het 7e uur les (oftewel tot half 4), behalve dinsdag, dan heb ik maar 2 uurtjes, maar moet ik wel tot 5 uur blijven om te vergaderen. Daar gaat mijn goede voornemen om dit jaar wel optijd naar huis te gaan ipv elke dag als laatste naar huis te gaan. Wanneer moet ik mijn lessen voorbereiden en wanneer moet ik nakijken??

Kan wel janken. Zit ook nog eens 2 van de 4 dagen in een Nederlands lokaal ipv Engels, kan ik lekker gaan sjouwen met al mn spullen.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

klote hoofd

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly