•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Wowoww everybody; chill out. Het is zondagochtend. Waarom is het hier zo druk?? Gimme my rest :'D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

En wat hebben we hier weer van geleerd? Nooit meer een afspraak maken zonder een specifieke fucking tijd erbij. 👍
    Gister een avond en nu een middag voor lul zitten wachten op iemand die veel te laat pas zegt dat ie niet komt gamen.

Caution first, always.

Wat een héérlijke dag zeg. Zeven uur lang met twee Amerikanen op sleeptouw door de stad, drie terrassen, heerlijk bijgepraat en gegeten en omg <3

Protect the people.

FIYER0 schreef:
    En wat hebben we hier weer van geleerd? Nooit meer een afspraak maken zonder een specifieke fucking tijd erbij. 👍
    Gister een avond en nu een middag voor lul zitten wachten op iemand die veel te laat pas zegt dat ie niet komt gamen.

What the fuck. Ditchen die handel (cat)
    Je bent zoveel meer waard Jamie.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Making a fucking problem out of nothing. Wash your mouth boy before you ever talk to me again. 45 min is niets naast jouw ge-ghost. En het dan ook niet oplossen. Fucking joker.

[ bericht aangepast op 3 aug 2025 - 21:18 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

It'd be nice als ik niet halve stress attacks/panic krijg als ik überhaupt nog maar denk aan writing prep. I just want to write, maar de drempel lijkt steeds hoger te worden, whyyyyyyyyyyyyyy

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    It'd be nice als ik niet halve stress attacks/panic krijg als ik überhaupt nog maar denk aan writing prep. I just want to write, maar de drempel lijkt steeds hoger te worden, whyyyyyyyyyyyyyy

ah man i feel this. i usually push past it and write anyway. sometimes it work, sometimes it dont. today it work.

help

I come with motherfucking RECEIPTS bitch. get me that second corrector and get me them now

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik wil echt graag eventjes naar huis, maar aan de andere kant ben ik totaal niet klaar om afscheid te nemen van Scandinavië...

Oh en die keuzes waarvoor we staan: hond of geen hond... viool of geen viool... argh, luxeproblemen!

Mijn brein breint zoals het breint.

Net een paar tests voor m'n loopbaanbegeleider gedaan (voordat ik het weer zou vergeten) en volgens die 'scores' zou ik veel beter in sociale jobs passen ofzo, maar dan kijk je naar de lijst en is dat 'ergotherapeut' of 'vroedvrouw', like bro, no? Maar ja, waar het op neer komt is dat ik echt 0 idee heb wat ik met m'n leven wil en hoe ik überhaupt werk moet aanpakken de komende jaren.

Het leven is een feest........

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Voel me toch erg onzeker hier, tussen allemaal mensen die allemaal goed klinken enzo.. Terwijl ik juist van het zingen ben en denk dat ik het redelijk kan. This sucks. /:
    En gezien het nieuws van mama, heb ik nu niet echt behoefte aan bellen met haar hier over. Dus ik ben on my own vrees ik.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Lo: **laat keelamandelen weghalen**
    Also Lo: **heeft meer last van maagproblemen door diclofenac dan van gapende kraters in keel**

Huh???

Dramatic

Renna schreef:
    Also Lo: **heeft meer last van maagproblemen door diclofenac dan van gapende kraters in keel**

Huh???

Nawh, veel beterschap <3

Even the smallest can change the course of the future

Renna schreef:

Huh???

Sterkte 🤍

someone out there feels better because you exist

Renna schreef:

Huh???

Yoo, veel sterkte, keelamandelen zijn echt rot. Bij mij hielp het uiteindelijk enorm om na verloop van tijd (ik denk een paar weken?) heel veel Opkikkers te gaan drinken. Daarvoor kon ik echt niets eten (ook geen ijs), maar toen ik dat eenmaal weg kon krijgen, is mijn herstel super snel gegaan.

Caution first, always.