•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Castlefest is echt een stuk minder leuk als je geen cent te makken hebt ;-; like ik gun mn girlies al hun leuke aankopen maar ik vind het stom voor mezelf :c

[ bericht aangepast op 31 juli 2025 - 14:12 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Castlefest is echt een stuk minder leuk als je geen cent te makken hebt ;-; like ik gun mn girlies al hun leuke aankopen maar ik vind het stom voor mezelf :c

Aaaaaah snap ik!!! Maar alsnog heel veel plezier (: !!!!

let the fears you have fall away

Taire schreef:
    (...)
    Same, very much a mood!

--

Ugh. Nog zoveel dingen te regelen en doen, en ik heb weer een meeting met deze vriend verkeerd ingepland. Ik heb eigenlijk rust nodig. Wat doe ik mezelf aan met het scatterbrain-plannen..

Oké. Ik weet dat ik dit wilde doen omdat ik weer een week weg ben straks, en hij de week later.. wat ik misschien duidelijker had moeten zeggen ipv enkel dit weekend niet kunnen aangeven omdat hij vooral in weekenden kan. Dus meeten was leuk geweest.
    Maar dude, jij vertrekt ook wel eens later en dat is dan niet een probleem.. Nu vraag ik of ik morgen langer kan blijven en vertrek ik later omdat mijn hoofd niet meewerkt en is het meteen van 'we kunnen ook een raincheck doen', en 'dan zien we elkaar over een kleine maand pas weer'. Ik weet dat ik nieuwe balans moet vinden met de drukte in mijn leven en dat de rustige tijden vaak samenlopen met momenten waarop we onenigheden hebben, maar serieus? Dit is lame..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het grappige is dat ik die hele operatie al 80 keer heb gedaan in mn hoofd

En dat is eigenlijk helemaal niet zo grappig want dat is al 80 keer stress en ellende terwijl die keelamandelen nog steeds zitten te chillen, dus 80 keer stress en ellende voor niks 😂

Dramatic

Ik ben zó excited omfg. Misschien komen de ouders van mn roomie naar Groningen ❤️❤️

Protect the people.

Day 100 of feeling dumb af door deze kut onboarding en het moeten werken aan taken die niet mijn verantwoordelijkheid horen te zijn.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

bored bored bored bored

can i get a real job pls

help

Heeeeeeeeel misschien zonet een Switch 2 gekocht omdat ze weer op voorraad zijn. :')

Life is a beautiful struggle

M’n nieuwe boekenkasten inruimen is een feestje. 🤍

aaaaaaaaaaaaaaaaa someone entertain meeeeeeeeeeeeeee

help

Pff. Dit extra wachten is toch een beetje annoying. Al had ik al gerekend om rond 8 klaar te zijn hier. Want blauw haar krijg je niet zomaar xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Grease op tv. Lovin' it.

Protect the people.

UGH rusteloze benen

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Al mijn hotels zijn geboekt voor mijn Japan reis! Eindelijk. Wat mentale rust.
    Soort van dan, want ik moet wel al mijn treinreizen nog uitzoeken en me wat meer verdiepen in wat ik precies wil zien op elke plek.

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

SPECS schreef:
    Al mijn hotels zijn geboekt voor mijn Japan reis! Eindelijk. Wat mentale rust.
    Soort van dan, want ik moet wel al mijn treinreizen nog uitzoeken en me wat meer verdiepen in wat ik precies wil zien op elke plek.

Omg yeeesssss!!!! Als je hulp of tips wil, lemme know ^^ Ben 2 keer geweest en ga in februari voor een 3e keer

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen