•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Thank you for letting me see what a piece of shit you actually are.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Let me get a few things straight gay

- Platonische kusjes van / naar vrienden zijn echt alles. I love love love love these people fdkslfjdkslfds
    - Deze jurk was echt een redemption arc na mijn operatie, maar het was daarnaast ook gewoon heel goed voor mijn ego dat iedereen twee keer moest kijken c:
    - Ik moet echt weer Our Flag Means Death rewatchen want blijkbaar heb ik weer een ding voor piraten 👀 that's been away for a while
    - "Je sorry betekent echt niets als je niet van plan bent je gedrag te veranderen," OOF. Got my moral compass questioned & holy shit that hurt, but she was right af. Ik vind het moeilijk om in te zien dat deze "wholesome" vriend een verkrachter is, maar dat is geen reden om mijn kop in het zand te steken.
    - Tiddies and mead, man. Where would the world be without them.
    - Ik wil weer terug naar Castlefest :c

- Bonus: "lekker jong wijf"-guy van mijn eerdere LJH bericht is van het terrein af geyeet en staat nu op de blacklist als vrijwilliger, want blijkbaar heeft hij allerlei creepy shit gedaan. Ahhhh sweet karma :Y)

[ bericht aangepast op 5 aug 2025 - 14:50 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Heb je een email van 3K geschreven waarin je uitlegt of pls pls pls iemand anders je werk kan beoordelen dan die ene docent met wie je zo niet vibe-t dat je strak staat van anxiety zodra je ook maar denkt aan werken aan de opdracht, heb je al je feelings en gedachten en past experiences goed op papier staan, moet er nog een fucking onderwerpregel bedacht worden. IDK MAN. "HELP"? "I dont want that woman near my work again"? "you already know this, but here i am again, even tho the last two times i asked you said no, but please let me switch"? hnnnnnnnnnng

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Na mijn 'ongeveer jaarlijkse' bezoekje aan de Efteling op 11 juli ging ik overwegen om een abonnement te nemen... en dat heb ik gedaan! Heb 25 juli een abonnement genomen en ben sindsdien alweer 4 keer naar de Efteling geweest en mijn Danse Macabre count staat momenteel op 20 (is nog niet heel hoog, maar 11 juli was pas mijn eerste keer dus dan vind ik het best netjes :'))
    Ben elke keer gewoon lekker alleen gegaan, maar heb er inmiddels ook mensen ontmoet bij mijn favoriete show Dr. Charlatans Cabaret Macabre (love love love die show) waar ik gisteren nog een hele tijd mee heb rondgelopen en waarbij ik in de groepsapp mocht (blush) dus we zullen nog meer bezoekjes gaan plannen samen. Vind het helemaal leuk!

En oh ja, ik heb een username change gedaan (krul)

Lupinus -> Fantabulosa

Leodh schreef:
    Heb je een email van 3K geschreven waarin je uitlegt of pls pls pls iemand anders je werk kan beoordelen dan die ene docent met wie je zo niet vibe-t dat je strak staat van anxiety zodra je ook maar denkt aan werken aan de opdracht, heb je al je feelings en gedachten en past experiences goed op papier staan, moet er nog een fucking onderwerpregel bedacht worden. IDK MAN. "HELP"? "I dont want that woman near my work again"? "you already know this, but here i am again, even tho the last two times i asked you said no, but please let me switch"? hnnnnnnnnnng

Ik vind gewoon HELP wel een vibe, maar zou het meer in de richting van Formal Request zoeken ofzo haha. Is de examencommissie ofzo niet nog een optie als je die hebt? Of iets soortgelijks?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

OH SHIT ik was niet voorbereid op een jonge Billy Burke, SIRRR

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Leodh schreef:
    BLUB

wss is het verstandig en mogelijk zelfs fijn als ik ga slapen. hmm.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

#Moe

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Feeling bad..

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

aaaand back to bored

someone kill me

help

Gaaaaaar

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Great mom.. Dat je vriendin meeging is erg lief, maar haar drukte en al die prikkels waren al teveel.
    En dan ga je ook nog (voor mij random) mensen uitnodigen om te komen kijken.
    Laat mij gewoon werken in het huis en dan weer vroeg naar bed kunnen.. Helemaal na werk vandaag. For gods sake.
    Ik wist dat ik beter alleen had kunnen gaan.

[ bericht aangepast op 6 aug 2025 - 19:11 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Nooit gedacht dat een treinstation nostalgisch kon zijn.

Als ik weer even bij m'n ouders ben, moet ik weer zó wennen aan al die vliegtuigen 😂 Die zijn er niet in Grunn...

Protect the people.

Wie had dit laatst ook? Dat je ouders al de hele avond weg zijn en jij als twintiger alleen thuis op de bank op ze zit te wachten? 😂

Protect the people.