•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

•

Meh, gebroken/gekneusde kleine teen. Sip.

•

Paracosmoses schreef:
    Meh, gebroken/gekneusde kleine teen. Sip.

Auuuu dat doet zo'n pijn, arme jij ):

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

inktzwart schreef:
    (...)

Auuuu dat doet zo'n pijn, arme jij ):

Killing 💀

Jammer dat iedereen het een beetje af doet als ‘gaat wel over, kom op’. Laat me sip zijn, mensen.
    Also: kleine stress over Castlefest zaterdag, ik hobbel echt als een pinguïn.

•

Het duurt nog zo lang tot mijn vakantie. September, kom snel.😭

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

De houding van deze vrouw stond mij al niet aan, maar dit slaat alles.

Zij had het moeten doorgeven wanneer zij iets op een andere manier geboekt wilde hebben. Op maandag doen wij haar werk en als er geen instructies liggen, boeken wij het gewoon weg via de officiële regels. Dan moet ze niet zo uit de hoek komen -terwijl onze boeking gewoon goed was, alleen niet op haar manier.
    Gelukkig stond de manager gewoon aan onze kant en gaf hij ons gelijk. En nu heeft hij ook eens haar toon gezien tegen anderen.

Echt, doe normaal. Woman, you don't run this business.
    En voortaan doe je je werk maar gewoon zelf op dinsdag.

[ bericht aangepast op 29 juli 2025 - 12:30 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Paracosmoses schreef:
    (...)

Killing 💀

Jammer dat iedereen het een beetje af doet als ‘gaat wel over, kom op’. Laat me sip zijn, mensen.
    Also: kleine stress over Castlefest zaterdag, ik hobbel echt als een pinguïn.

Je kan altijd een rolstoel huren als back-up, dan kan je altijd zitten/gereden worden als dat nodig is!

Mocht je daar psychedelische paddenstoelen tegenkomen, die ben ik nu aan het maken hihi (als deco op het terrein bedoel ik dan haha, niet als kostuum)

[ bericht aangepast op 29 juli 2025 - 15:46 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Zoya schreef:
    Ik denk, gezellig even bijkletsen met een oude bekende tijdens het douchen (festival). Gewoon jeweetwel, over de zon en shampoo enzo. Dropt deze vent casual "ja ik ben wel jaloers op jouw vriend dat hij zo'n lekker jong wijf aan de haak heeft geslagen".

Why.
    WHY.

Hij merkte vrij snel dat ik daar niet zo van gediend was 💀

. . . Why are some men the way that they are? 🤡
    Wat heb je er toen op gereageerd? Of gewoon omgedraaid en weggelopen?

[ I will always love you ]

Yamato schreef:
    보고싶어요, 우리 아빠. 내 집.

❤️

[ I will always love you ]

Ik ben kapot :') Zoveel gelopen in London en nu weer aan het werk al. Ik ga van het weekend (zondag vooral, want zaterdag d&d) lekker uitslapen denk ik. Ik zal de book-loot vanmiddag of vanavond ergens delen, maar het zijn er veel. Ik dacht dat ik als ik goed geteld heb op totaal 66 boeken uit ben gekomen, waarvan er 13 voor m'n moeder, zusje en vriend zijn.

On that note, holy shit 66books was echt geweldig. Ik was 109 pond kwijt voor 34 boeken (70% off retail price is echt absurd), i.p.v. 350+ pond. Het is wel echt super smal en ontzettend moeilijk zoeken, maar heb uiteindelijk genoeg gevonden. Aantal boeken meegenomen ook waar ik altijd mee in m'n handen sta en het dan toch niet doe, maar weet je voor 12 pond voor een 4-delige serie ga je niet moeilijk doen. Was er wel sneller klaar dan ik had ingecalculeerd, dus heb nog maar een extra musicalletje gedaan :Y) Eindelijk Wicked gezien, en maandag nog Phantom of the Opera (ik heb totaal niet 4 keer zitten janken tijdens die musical), en man wat waren ze goed.

Moet wel zeggen, ik had geen boek extra mee moeten nemen, dat had amper gepast in m'n koffers. Had er misschien nog 2 in m'n rugzak kunnen stoppen, maar dat was het ook echt wel ver, oopsss...

Edit: Hier alvast een kleine impressie van m'n rolkoffertje in 66books (dit was een uur ofzo voordat ik ging afrekenen, dus er zijn er nog wel een paar bij gekomen toen):

[ bericht aangepast op 30 juli 2025 - 7:42 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Why am I so anxious, ugh.

Catmint schreef:
    Ik ben kapot :') Zoveel gelopen in London en nu weer aan het werk al. Ik ga van het weekend (zondag vooral, want zaterdag d&d) lekker uitslapen denk ik. Ik zal de book-loot vanmiddag of vanavond ergens delen, maar het zijn er veel. Ik dacht dat ik als ik goed geteld heb op totaal 66 boeken uit ben gekomen, waarvan er 13 voor m'n moeder, zusje en vriend zijn.

On that note, holy shit 66books was echt geweldig. Ik was 109 pond kwijt voor 34 boeken (70% off retail price is echt absurd), i.p.v. 350+ pond. Het is wel echt super smal en ontzettend moeilijk zoeken, maar heb uiteindelijk genoeg gevonden. Aantal boeken meegenomen ook waar ik altijd mee in m'n handen sta en het dan toch niet doe, maar weet je voor 12 pond voor een 4-delige serie ga je niet moeilijk doen. Was er wel sneller klaar dan ik had ingecalculeerd, dus heb nog maar een extra musicalletje gedaan :Y) Eindelijk Wicked gezien, en maandag nog Phantom of the Opera (ik heb totaal niet 4 keer zitten janken tijdens die musical), en man wat waren ze goed.

Moet wel zeggen, ik had geen boek extra mee moeten nemen, dat had amper gepast in m'n koffers. Had er misschien nog 2 in m'n rugzak kunnen stoppen, maar dat was het ook echt wel ver, oopsss...

Edit: Hier alvast een kleine impressie van m'n rolkoffertje in 66books (dit was een uur ofzo voordat ik ging afrekenen, dus er zijn er nog wel een paar bij gekomen toen):

Yoo I love that for you. En Wicked op West End is echt geweldig ja. 🥺

Ik kan me zo slecht voelen over niet hebben gezien dat iemand in de tram slecht ter been was en wilde zitten, maar ik ben ook nog erg moe en stond wel op zodra ze het vroeg. Dus misschien moet ik niet te hard zijn voor mezelf.
    En ben nu onderweg naar een bi+ workshop vlakbij waar ik ga werken over minder dan een maand. Still can't believe this!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Hey, het zou leuk zijn om langer dan 1 week achter elkaar het gevoel te hebben dat mijn baan relatief veilig is. Fucking kutzooi dit.

FIYER0 schreef:
    Hey, het zou leuk zijn om langer dan 1 week achter elkaar het gevoel te hebben dat mijn baan relatief veilig is. Fucking kutzooi dit.

Wanna talk about it?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

okay. i havst a plan. dat geeft wel eindelijk wat rust.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.