•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Buh. Wat vind ik dit oprecht een van de lastigste/vreselijkste fases die er is 😫

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Wat een k*tkinderen.

Mijn brein breint zoals het breint.

Ik heb een inleiding geschreven. Kan ik nu afronden?:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Frodo schreef:
    (...)
    Nawh, veel beterschap <3

Iotte schreef:
    (...)

Sterkte 🤍

FIYER0 schreef:
    (...)
    Yoo, veel sterkte, keelamandelen zijn echt rot. Bij mij hielp het uiteindelijk enorm om na verloop van tijd (ik denk een paar weken?) heel veel Opkikkers te gaan drinken. Daarvoor kon ik echt niets eten (ook geen ijs), maar toen ik dat eenmaal weg kon krijgen, is mijn herstel super snel gegaan.

Thanks all <3
    & oehh Opkikkers is een goed idee denk ik! Ik smacht naar wat zouts, ben de vla en appelmoes flink zat :'D

Dramatic

Catmint schreef:
    (...)

Wanna talk about it?

Totaal vergeten om op je te reageren, sorry! Didn't want to be rude ;-;
    Dat is heel lief, maar het gaat wel weer <3 M'n werk is gewoon een beetje crazy atm.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Waarom is alles zo shit geregeld hier?

Nothing is impossible in my own powerful mind.

devastating news again. When will it ever stop?

Trying to be positive tho; want in ieder geval is progress zien van mijn appartement fijn. En lukt het wat te ontspannen door te luisteren naar de regen nu. (Daar ga ik zo goed op 🍂). En ik hoop gewoon voor bovenstaande dat het alsnog meevalt :/

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

FIYER0 schreef:
    (...)
    Totaal vergeten om op je te reageren, sorry! Didn't want to be rude ;-;
    Dat is heel lief, maar het gaat wel weer <3 M'n werk is gewoon een beetje crazy atm.

No worries! Hopelijk wordt de craziness op werk snel wat minder <3

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Direct na het avondeten behoorlijke krampen in m'n buik dat ik eerst dacht dat ik een week te vroeg ongesteld was geworden... maar nee, het waren andere krampen en ik kan je wel vertellen, geniet van de TMI, dat ik me 5kg lichter voel (':
    Gelukkig bijna geen last meer van, veel gedronken (thee en water) en loperamide geslikt om het wat te remmen.

[ bericht aangepast op 4 aug 2025 - 23:32 ]

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

BLUB

wss is het verstandig en mogelijk zelfs fijn als ik ga slapen. hmm.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Meh. Vandaag somehow weer heel erge zenuwen waardoor het zingen echt waardeloos ging. Bij de gastdocent helaas.. Terwijl dat juist is waar ik beter in ben.. stupid mind.. (en geen idee wat het precies is..)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

De kriebels voor een nieuw schooljaar op een nieuwe school beginnen nu toch wel langzamerhand te komen. . .

urgh buikpijn is killing me :c

Even the smallest can change the course of the future

Elke keer denk ik weer dat ik true crime wel aan kan en elke keer lig ik 's nachts weer wakker

Omnia mutantur, nihil interit

Ze weet dat ik overloop nu en zo ontzettend druk ben, en dat ik gisteren ook nog kut nieuws heb gehad.
    En toch gaat ze nu pushen over het zomerfeest?

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said