•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Wat een absolute rotweek, en ik kan geen ziekenhuis meer zien

Omnia mutantur, nihil interit

Clear case of 'dit was te veel vandaag, en ik had meer uit moeten slapen'.. Waarom doe ik dit steeds met hem?
    En nu heb ik nog werk, pff. Gelukkig nog twee uur bijkomen voor we echt wat moeten doen. Genoeg tijd om wakker te kunnen worden en nog wat te studeren.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zeer stressvolle wedstrijd, maar YES Engeland (Sarina 💅🏻🫶🏻)

Protect the people.

Ik denk, gezellig even bijkletsen met een oude bekende tijdens het douchen (festival). Gewoon jeweetwel, over de zon en shampoo enzo. Dropt deze vent casual "ja ik ben wel jaloers op jouw vriend dat hij zo'n lekker jong wijf aan de haak heeft geslagen".

Why.
    WHY.

Hij merkte vrij snel dat ik daar niet zo van gediend was 💀

|| I told you not to play with the misfit toys ||

보고싶어요, 우리 아빠. 내 집.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Zoya schreef:
    Ik denk, gezellig even bijkletsen met een oude bekende tijdens het douchen (festival). Gewoon jeweetwel, over de zon en shampoo enzo. Dropt deze vent casual "ja ik ben wel jaloers op jouw vriend dat hij zo'n lekker jong wijf aan de haak heeft geslagen".

Why.
    WHY.

Eh?¿ What een pervert.

Zoya schreef:

Why.
    WHY.

throw the whole man away

Protect the people.

Omatikaya schreef:
    (...)throw the whole man away

+1 want wat dafuque

Dramatic

Ik voel me soms zo onbelangrijk dat het pijn doet.

Mijn brein breint zoals het breint.

Zoya schreef:

Why.
    WHY.

Klappen geven wtfff, de audacity 😭

hodie mecum eris in paradiso

vergankelijk schreef:
    Wat een absolute rotweek, en ik kan geen ziekenhuis meer zien

hodie mecum eris in paradiso

Moe.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

mehhhhhhh

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik had het zoo gisteren anders moeten doen. Al gingen er ook genoeg dingen wel oké, denk ik in elk geval.
    En ik twijfel over morgenavond en/of woensdag. Ben erg benieuwd naar de lezing woensdag, maar parkeren is duur en het is wel weer de hele dag weg van huis zijn terwijl ik duidelijk wat rust kan gebruiken.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

I've tried, but I just can't take it
    I'd rather fight than just fake it ('cause I like it rough)