•       Lucht je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

hoe ga je met dat soort mensen om??? fr sexistic poor lil bitchboys how. voor zover volwassenheid through the window ay 💀

Don't walk. Run, you sheep, run.

Catmint schreef:
    Ik ben kapot :') Zoveel gelopen in London en nu weer aan het werk al. Ik ga van het weekend (zondag vooral, want zaterdag d&d) lekker uitslapen denk ik. Ik zal de book-loot vanmiddag of vanavond ergens delen, maar het zijn er veel. Ik dacht dat ik als ik goed geteld heb op totaal 66 boeken uit ben gekomen, waarvan er 13 voor m'n moeder, zusje en vriend zijn.

On that note, holy shit 66books was echt geweldig. Ik was 109 pond kwijt voor 34 boeken (70% off retail price is echt absurd), i.p.v. 350+ pond. Het is wel echt super smal en ontzettend moeilijk zoeken, maar heb uiteindelijk genoeg gevonden. Aantal boeken meegenomen ook waar ik altijd mee in m'n handen sta en het dan toch niet doe, maar weet je voor 12 pond voor een 4-delige serie ga je niet moeilijk doen. Was er wel sneller klaar dan ik had ingecalculeerd, dus heb nog maar een extra musicalletje gedaan :Y) Eindelijk Wicked gezien, en maandag nog Phantom of the Opera (ik heb totaal niet 4 keer zitten janken tijdens die musical), en man wat waren ze goed.

Moet wel zeggen, ik had geen boek extra mee moeten nemen, dat had amper gepast in m'n koffers. Had er misschien nog 2 in m'n rugzak kunnen stoppen, maar dat was het ook echt wel ver, oopsss...

Edit: Hier alvast een kleine impressie van m'n rolkoffertje in 66books (dit was een uur ofzo voordat ik ging afrekenen, dus er zijn er nog wel een paar bij gekomen toen):

omg I love it! 🤩 wat ik me hierdoor bedacht, hebben we eigenlijk een boekenclubje op Q? zou leuk zijn als dat er was, kunnen we converseren over boeken 🤔

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fuck this shit fuck today

help

Cecia schreef:
    (...)
    . . . Why are some men the way that they are? 🤡
    Wat heb je er toen op gereageerd? Of gewoon omgedraaid en weggelopen?

Weglopen was een beetje lastig onder de douche :') Ik heb even een opmerking gemaakt dat dat echt niet ok was en nu negeer ik hem uitdrukkelijk. Achteraf had ik meer snippy willen zijn maar ik stond daar echt van ??wtf??

|| I told you not to play with the misfit toys ||

When u think the depression has disappeared but then it comes back full force

help

Catmint schreef:
    Ik ben kapot :') Zoveel gelopen in London en nu weer aan het werk al. Ik ga van het weekend (zondag vooral, want zaterdag d&d) lekker uitslapen denk ik. Ik zal de book-loot vanmiddag of vanavond ergens delen, maar het zijn er veel. Ik dacht dat ik als ik goed geteld heb op totaal 66 boeken uit ben gekomen, waarvan er 13 voor m'n moeder, zusje en vriend zijn.

On that note, holy shit 66books was echt geweldig. Ik was 109 pond kwijt voor 34 boeken (70% off retail price is echt absurd), i.p.v. 350+ pond. Het is wel echt super smal en ontzettend moeilijk zoeken, maar heb uiteindelijk genoeg gevonden. Aantal boeken meegenomen ook waar ik altijd mee in m'n handen sta en het dan toch niet doe, maar weet je voor 12 pond voor een 4-delige serie ga je niet moeilijk doen. Was er wel sneller klaar dan ik had ingecalculeerd, dus heb nog maar een extra musicalletje gedaan :Y) Eindelijk Wicked gezien, en maandag nog Phantom of the Opera (ik heb totaal niet 4 keer zitten janken tijdens die musical), en man wat waren ze goed.

Moet wel zeggen, ik had geen boek extra mee moeten nemen, dat had amper gepast in m'n koffers. Had er misschien nog 2 in m'n rugzak kunnen stoppen, maar dat was het ook echt wel ver, oopsss...

Edit: Hier alvast een kleine impressie van m'n rolkoffertje in 66books (dit was een uur ofzo voordat ik ging afrekenen, dus er zijn er nog wel een paar bij gekomen toen):

Hierbij de promised pictures van m'n book loot.
    So bij deze eerst de hele tafel vol met boeken nadat ik ze vanmiddag uit de koffers had gehaald:

En hier de stapels met alle boeken die ik heb gehaald, incl. voor m'n moeder, zusje en vriend:

En dan nu wat daarvan voor mij is (54 boeken gekocht +1 freebie bij 66books gekregen):

In de spoiler nog 2 foto's van m'n koffers:

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Hierbij de promised pictures van m'n book loot.
    So bij deze eerst de hele tafel vol met boeken nadat ik ze vanmiddag uit de koffers had gehaald:

En hier de stapels met alle boeken die ik heb gehaald, incl. voor m'n moeder, zusje en vriend:

En dan nu wat daarvan voor mij is (54 boeken gekocht +1 freebie bij 66books gekregen):

In de spoiler nog 2 foto's van m'n koffers:

omg dit is zo goals

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
    i
    did
    not
    need
    to
    be
    tested
    in
    this
    way
    🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Leodh schreef:
    (...)

omg dit is zo goals

For reaaal, het was ook zo satisfying om alles in die koffer te doen met tetris-skills + alles individueel met plastic folie te wrappen. Niet erg milieuvriendelijk, but it was necessary for survival. En heb een blauwe plek op m'n arm van het sturen van m'n grote koffer - heb dat ding meegesleurd op alle 4 de wieltjes aan dat kleine handvat on top en dan die uitschuifbare als stuur-mechanisme, maar daar zit nu dus een mooie beurse plek. Had echt niet meer boeken moeten kopen, en m'n vriend was onder de indruk van het feit dat ik die grote koffer opgetild kreeg om 'em op de security check band te leggen toen hij ze in de auto gooide, haha.

Yamato schreef:
    (...)
    omg I love it! 🤩 wat ik me hierdoor bedacht, hebben we eigenlijk een boekenclubje op Q? zou leuk zijn als dat er was, kunnen we converseren over boeken 🤔

Q. Bookclub? Count me in!

Yamato schreef:
    (...)

Er is wel een 'Welk boek heb je het laatst gekocht/gelezen?'-topic, waar ook wel eens in wordt gepraat over wat iemand van een boek vond, maar niet echt een leesclub/bookclub dat ik weet

Ik wil weer naar Les Mis. Ugh.

Protect the people.

Omatikaya schreef:

☝🏼 always

Dramatic

Catmint schreef:
    (...)

Er is wel een 'Welk boek heb je het laatst gekocht/gelezen?'-topic, waar ook wel eens in wordt gepraat over wat iemand van een boek vond, maar niet echt een leesclub/bookclub dat ik weet

Wel jammer, ik praat altijd erg graag over boeken haha

Omnia mutantur, nihil interit

Omatikaya schreef:

Same, very much a mood!

--

Ugh. Nog zoveel dingen te regelen en doen, en ik heb weer een meeting met deze vriend verkeerd ingepland. Ik heb eigenlijk rust nodig. Wat doe ik mezelf aan met het scatterbrain-plannen..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn