• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Nou.. dat ging as well as expected.. Ik ben nog te sloom met sommige dingen, maar ik zie het niet te duister in voor de rest. Het is mogelijk!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb nu al lichte stress voor die meeting van morgen. Die maar een kwartier duurt. Maar mijn collega die dit soort shit normaal regelt is er niet en ik heb niet eens een laptop om die meeting bij te wonen. Eigen laptop van thuis meenemen dan maar?

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Morgen laatste bijeenkomst van een cursus @ mijn oude werk. Ga ze wel missen hoor.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

De auto is niet eens afgeslagen! Gelukkig was het allemaal buiten de spits. Still don't like driving though.

Do it scared, but do it anyway.

Porphyrogenitos schreef:
    Haha, de motivatie voor solliciteren ligt weer op de zeebodem, want er zijn geen "perfecte" vacatures beschikbaar en voor de rest heb ik gewoon te weinig ervaring, dus waarom zou ik het ook proberen?
    Laat ik straks maar naar de winkelstraat gaan en een blouse voor m'n sollicitatie woensdag (in which I have no faith, but we'll go there anyway) kopen, dan voel ik me iig nog enigszins nuttig vandaag.

Well, that failed spectacularily. Ik kon nauwelijks wat vinden en wat ik wel vond paste niet. Ugh.
    At least kreeg ik net een mail van een ander bedrijf dat ook een kenningsmakingsgesprek in wil plannen, dus dat redt deze dag wel een beetje.

aaaah komt toch weer de kop op steken

let the fears you have fall away

De energie die (O)RPG's geven op een slechte dag >>>

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik haat bellen.. De juiste persoon spreken duurde lang, kostte de tijd van mensen, en natuurlijk twijfel ik aan of ik het stage lopen zo specifiek had moeten noemen en mijn reactie toen hij om mijn naam vroeg.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Eindelijk bijna al die examenzooi affffff. En dan volgende week donderdag uitslag, aaaaah

Protect the people.

Beetje boekenclub :Y)

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Het is echt belachelijk hoe duur een nieuw paspoort is. Damnn

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Miyah schreef:
    Het is echt belachelijk hoe duur een nieuw paspoort is. Damnn

Het is geen competitie en dat wil ik het ook niet maken, maar het eerste wat in me opkwam was; een rijbewijs als diabeet, dat is pas horror :'D
    Oprecht, 105 euro keuringsarts (in 2019 kan de kosten van vorig jaar niet terug vinden), 100 euro oogarts, rijbewijs zelf 52,10, maar omdat de keuringsarts geen tijd had werd dat ook nog een spoedje a 91,75 :'))

En dat dus elke 5 jaar want tja, je bent toch diabeet hé! Katjing! Elke 5 jaar minimaal 260 euro ipv elke 10 jaar 52 euro (cat)

Hoe duur is een paspoort ondertussen? (joehoe)

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 21:29 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Ik voel me sip. Period, you coming or what?

Edit: spelling

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 22:05 ]

Ik wil weer verhalen gaan schrijven. Maar elke keer als ik een idee in mijn hoofd heb of één van mijn oudere verhalen wil gaan herschrijven, is mijn hoofd blanco en laat ik het maar weer voor wat het is. (cat)

Pff, The Freedom Writers krijgt toch altijd weer traantjes uit me. Wat een goede film <3

Three words, large enough to tip the world. I remember you.