• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

In het weekend je cv en portfolio alvast updaten voor het geval de games industry nog verder ontploft.
    Funnn.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Wel jammer dat ik gisteren begonnen ben aan Jurassic Park en de films nu ineens niet meer beschikbaar zijn, come on Prime.

Nu al ticketstress 😂

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Godverdomme getriggerd raken en proberen te reguleren zodat het niet naar iets ergers door draait neemt zoveel tijd van mijn gemiddelde dag op. Ik word hier zo moe van. Ik zou willen dat ik iets anders zou kunnen doen dan dit zo vaak

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

tyfus depressie, zout nou gewoon eens op, je bent al bijna 20 jaar aanwezig, LAAT ME MET RUST

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ugh, ik verwacht weinig van morgen, terwijl ik wel denk dat dit te halen moet zijn met meer oefening. Wat niet lukt met self-sabotage..
    En waarom staan er twee tijdstippen in mijn planning voor morgen? I don't like this.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Deze dag is mij zo hard aan het slopen, en dan moet ik nog tot zaterdag.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ik ben echt kapot

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Heb ik 4,5 chapter open gelaten en gewoon een general description neergedonderd zodat ik EINDELIJK eens klaar ben met deze rare eerste draft? Vielleicht... Ben ik er nu wel klaar mee? I think so? Er klopt echt geen donder meer van de timeline en alle feiten eromheen, omdat ik gewoon doorgeschreven heb met een dikke twist hier en daar en dat moet rectifyen in een nieuwe draft. Maar I guess dat de eerste draft klaar is?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik mis jou.

heavy

[ bericht aangepast op 1 juni 2025 - 22:38 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Nou, ik heb in elk geval het hier te vroeg zijn kunnen benutten, en de extra stage uren heb ik wel nodig, zelfs al is 80% voldoende. Hoe minder ik in de vakantie moet gaan doen, des te beter het is.

Eerst maar eens straks mijn mogelijk laatste tentamen voor deze studie gaan maken.. En het voelt gek genoeg niet compleet onmogelijk. Al had ik meer moeten doen hiervoor, maar de herkansing is er altijd nog, mocht ik nu nog te weinig snel weten te bedenken.

[ bericht aangepast op 2 juni 2025 - 9:36 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nagelbijten deluxe.

Ik zou een moord doen voor een Sukiya beef bowl rn 💀

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Haha, de motivatie voor solliciteren ligt weer op de zeebodem, want er zijn geen "perfecte" vacatures beschikbaar en voor de rest heb ik gewoon te weinig ervaring, dus waarom zou ik het ook proberen?
    Laat ik straks maar naar de winkelstraat gaan en een blouse voor m'n sollicitatie woensdag (in which I have no faith, but we'll go there anyway) kopen, dan voel ik me iig nog enigszins nuttig vandaag.