• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

They weren't kidding toen mensen zeiden dat hoe ouder je wordt, hoe minder je verjaardag gaat boeien. I'm just not feeling it at all man...

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Lieke wil graag opgehaald worden uit Småland 🥺

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ben de folders aan het lezen over narcose voor het verwijderen van m'n keelamandelen en EW EW EW EW ik word er helemaal naar van :'))

Dramatic

Gister zeker 3 verschillende keren tevergeefs het gebouw doorgelopen op zoek naar de vakgroepwerkplaats-beheerder... Vandaag maar naar een andere werkplaats, die gewoon een informatiebalie hebben, was binnen 5 minuten geholpen en binnen 10 minuten het gebouw weer uit ^^"

Do it scared, but do it anyway.

Zoya schreef:
    (...)

No, but I've seen the standard to which you adhere yourself c: Your writing is epic dude shush.

(huil) (huil) (huil)

help

De hypotheek is goedgekeurd! Het is nu bijna officieel!

Tuurlijk krijg ik het voor elkaar dat heet water uit het strijkijzer op m'n voet lekt. Hopelijk wil m'n vriend nu eindelijk toegeven en een nieuw strijkijzer kopen.

AH AAAAAAAAAAAAH

Omnia mutantur, nihil interit

Paracosmoses schreef:
    De hypotheek is goedgekeurd! Het is nu bijna officieel!

Nice!! Daar zijn wij nu ook op aan het wachten.

Rassalentar schreef:
    (...)
    Nice!! Daar zijn wij nu ook op aan het wachten.

Ik heb echt dagenlang slecht geslapen en strak gestaan van de spanning, dus ik weet hoe je je voelt.
    (Niet dat het nu veel beter is want m'n brein zit al bomvol van werk en eventueel nieuw werk en daar komt nog alles bij van verzekeringen tot inrichting tot wat dan ook.)

Even 87 veren in m'n reet van m'n leidinggevende. Zelfvertrouwen vasthouden en niet zo bescheiden zijn als ik volgend jaar naar een nieuwe school werk. Ja meneer!!!

Protect the people.

Paracosmoses schreef:
    (...)

Ik heb echt dagenlang slecht geslapen en strak gestaan van de spanning, dus ik weet hoe je je voelt.
    (Niet dat het nu veel beter is want m'n brein zit al bomvol van werk en eventueel nieuw werk en daar komt nog alles bij van verzekeringen tot inrichting tot wat dan ook.)

Ik heb gelukkig redelijk wat vertrouwen in de hypotheek. Ik kan me eigenlijk geen reden bedenken waarom het niet goed zou zijn, we hebben alles aangeleverd en de hypotheekadviseur regelt dit. Ik neem aan dat als hij er geen vertrouwen in had, hij dat wel doorgegeven zou hebben?

Rassalentar schreef:
    (...)
    Ik heb gelukkig redelijk wat vertrouwen in de hypotheek. Ik kan me eigenlijk geen reden bedenken waarom het niet goed zou zijn, we hebben alles aangeleverd en de hypotheekadviseur regelt dit. Ik neem aan dat als hij er geen vertrouwen in had, hij dat wel doorgegeven zou hebben?

True, daar heb je gelijk in.
    Wij hadden deze situatie eigenlijk ook, alleen dan inclusief een financieel adviseur die zij dat we ons geen zorgen hoefden te maken.
    Alleen dat kwam niet helemaal binnen in m'n anxiety filled hoofd. (':

Paracosmoses schreef:
    (...)

True, daar heb je gelijk in.
    Wij hadden deze situatie eigenlijk ook, alleen dan inclusief een financieel adviseur die zij dat we ons geen zorgen hoefden te maken.
    Alleen dat kwam niet helemaal binnen in m'n anxiety filled hoofd. (':

Fun fact: woorden doen niet zoveel om je angst naar beneden te halen. Je angsten werken in een ander deel van je hersenen/zenuwstelsel dan je ratio. Het enige wat helpt, is je zenuwstelsel in daden te laten zien dat je veilig bent. Dat doe je door niet constant aan je angsten toe te geven, die de hele tijd op zoek zijn naar controle. Lekker makkelijk dus :')

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Fun fact: woorden doen niet zoveel om je angst naar beneden te halen. Je angsten werken in een ander deel van je hersenen/zenuwstelsel dan je ratio. Het enige wat helpt, is je zenuwstelsel in daden te laten zien dat je veilig bent. Dat doe je door niet constant aan je angsten toe te geven, die de hele tijd op zoek zijn naar controle. Lekker makkelijk dus :')

Echt dramatisch die angstgedachten!