• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

hhhhhhhnnnngggggg ik was eindelijk klaar met alle klusjes, gooi ik een hele ketel vol water door de keuken 💀 why ADHD why

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Ik moet nog steeds de geluidsquelijst en het licht preprogrammeren voor morgen. Oeps.
    Gelukkig is werk waarschijnlijk snel klaar vanavond.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Jammer dat deze wachtrij nét niet genoeg opschiet om de dag af te kunnen sluiten met een ritje Troy, hahaha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

jalfdalksdjasdlfkajkdsg zo nerveus

Omnia mutantur, nihil interit

Er is hier nu al minimaal 15 minuten een helikopter aan het rondvliegen en ik word gek van het geluid, aaaaaah.

Heel productief bezig geweest.

niet per se aan m'n school-manuscript of andere schrijfdingen, maar wel echt goed gewerkt c:

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Can it stop now? Thanks.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Natuurlijk moest op het einde nog een kuchbui komen op werk en niet erna.. feels bad.
    Ze waren wel erg aardig!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ugh. Gewoon ugh.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ughhhh ik moet boodschappen doen maar ik heb zo geen zin bah

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Het begeleiden van een stagiaire geeft voldoening, maar is stiekem ook fijn omdat ik aan m'n rapporten kan werken terwijl zij lesgeeft.

Shiiiiiii ik ben vergeten me officieel af te melden nooooo

Dramatic

For the love of God.

This is taking too fucking long.

poep

[ I will always love you ]

What the heck is up your butt? Oh, I see, the lying.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt