• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Damn, badkamer is nog nooit zo schoon geweest. Dat heeft me vijf uur van m’n leven gekost, maar met Storytel ging het gelukkig prima. Dit voelt fijn. Nu lekker bankhangen met Baldur’s Gate 3 en een biertje. Hypotheekzorgen spoken stiekem nog door m’n hoofd, maar meer dan wachten kunnen we niet.

Catmint schreef:
    Waarom kost schrijven zoveel moeite? ;-;

Same question. 🗿

I love humans doing humany things c:

Mijn vriend, die op het dakterras stond te schilderen, had aanspraak met een vrouw die probeerde (met haar kind op de arm) door twee meter hoog gras langs onze tuin naar de dijk te komen. Het was hilarisch, maar ik heb d'r maar even door onze tuin laten gaan. Bleek dat ze onderdeel was van een hele groep was van een BBQ verderop. Kwamen ze met armen vol drank terug om ons te bedanken. Hup allemaal via de ladder het dak op en spontaan een feestje met wildvreemden op ons dakterras :')

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Not the Peter Pan hyperfixation seizing me full force AGAIN

[ bericht aangepast op 31 mei 2025 - 22:06 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Het is 26 graden in huis volgens de warmtepomp, geen wonder dat ik het zo warm heb.

[ bericht aangepast op 31 mei 2025 - 23:46 ]

Ik heb parental control nodig op m'n telefoon want als ik me niet goed voel is m'n schermtijd absurd hoog. En daar ga ik me echt niet beter door voelen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De eeuwige struggle in deze slaapkamer tussen voldoende ventilatie en voldoende duisternis als het 's ochtends warm is.

Do it scared, but do it anyway.

Nieuwe dingen proberen <3

Omnia mutantur, nihil interit

Rassalentar schreef:
    De eeuwige struggle in deze slaapkamer tussen voldoende ventilatie en voldoende duisternis als het 's ochtends warm is.

Ik heb een heel fijn slaapmasker die dit probleem voor me heeft opgelost.

Deze heb ik, maar er zijn er meer van zijde. Je betaalt er wat voor maar ze zitten ook echt lekker en zacht, en ze verduisteren heel goed!

Derks schreef:
    Ik heb parental control nodig op m'n telefoon want als ik me niet goed voel is m'n schermtijd absurd hoog. En daar ga ik me echt niet beter door voelen.

Saaaaame. Ik gooi de zenmodus van mijn telefoon nu regelmatig voor 120 minuten aan, dan pak ik hem alsnog heel veel op maar kan ik hem niet gebruiken. Je hebt ook de ScreenZen app, daarmee kun je bepaalde apps of websites blokkeren en instellen hoe vaak en hoe lang je ze mag gebruiken. En je hebt nog een app met planten (weet even de naam niet meer), die "plant planten" als je er gedurende een vooraf ingestelde tijd niet op zit.

Caverna schreef:
    (...)

Ik heb een heel fijn slaapmasker die dit probleem voor me heeft opgelost.

Deze heb ik, maar er zijn er meer van zijde. Je betaalt er wat voor maar ze zitten ook echt lekker en zacht, en ze verduisteren heel goed!

Ik heb er wel een, het was laat genoeg om walker te zijn dus het was niet super erg vandaag ^^

Do it scared, but do it anyway.

Caverna schreef:
    (...)

Saaaaame. Ik gooi de zenmodus van mijn telefoon nu regelmatig voor 120 minuten aan, dan pak ik hem alsnog heel veel op maar kan ik hem niet gebruiken. Je hebt ook de ScreenZen app, daarmee kun je bepaalde apps of websites blokkeren en instellen hoe vaak en hoe lang je ze mag gebruiken. En je hebt nog een app met planten (weet even de naam niet meer), die "plant planten" als je er gedurende een vooraf ingestelde tijd niet op zit.

Ja, Forest, ik ben gebruiker van het eerste uur maar toen ze een abonnement introduceerden (Forest Plus) stopte de Forest Pro versie met werken ook al zeggen ze dat er voor ons niks verandert. Maar sinds die app bugt gebruik ik hem niet meer: als m'n telefoon over gaat omdat ik gebeld word of bijvoorbeeld snel iets moet overmaken in de bank app dan gaat die boom al dood doordat ik geen apps meer kan whitelisten.

Ik heb overal timers staan maar heb ook een gebrek aan zelfdiscipline dus die timers zet ik ook altijd simpelweg uit. En zeker op dagen dat m'n mentale gezondheid meer dan waardeloos is, gaat dat niet helemaal goed. Ondertussen blijft m'n huis een tyfus zooi…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    (...)

Ja, Forest, ik ben gebruiker van het eerste uur maar toen ze een abonnement introduceerden (Forest Plus) stopte de Forest Pro versie met werken ook al zeggen ze dat er voor ons niks verandert. Maar sinds die app bugt gebruik ik hem niet meer: als m'n telefoon over gaat omdat ik gebeld word of bijvoorbeeld snel iets moet overmaken in de bank app dan gaat die boom al dood doordat ik geen apps meer kan whitelisten.

Ik heb overal timers staan maar heb ook een gebrek aan zelfdiscipline dus die timers zet ik ook altijd simpelweg uit. En zeker op dagen dat m'n mentale gezondheid meer dan waardeloos is, gaat dat niet helemaal goed. Ondertussen blijft m'n huis een tyfus zooi…

Jaa om die reden heb ik dus die ScreenZen app gedownload. Daar kun je timers mee zetten die beter werken, én je kunt zelfs een timer zetten op de app zelf. Waardoor je dus bijvoorbeeld 5 minuten moet wachten voor je de instellingen van je timers kunt veranderen. Is het enige wat voor mij wel echt werkt, want anders ga je het inderdaad gewoon in een zwakke bui alsnog uitzetten en negeer je die timers volledig. Dus is een enorme aanrader! En ik vond Forest ook minder relaxed ja.

Waarom de fuck ben ik niet gewoon normaal, waarom ben ik zo moeilijk, waarom besta ik

Vannacht 2 keer bezweet wakker geworden... idk wat mijn lichaam heeft.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL