• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik moet ook gewoon niet kijken naar hoe mensen online over een burn-out denken. Ik word daar zo verdrietig van, dat wijzen met vingertjes en doen alsof we vakantie aan het vieren zijn op kosten van de baas.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Vandaag het koopcontract tekenen, life is good. ✌🏻

Ik ben mijn geduld echt kwijt, 't is tijd voor vakantie

Mijn brein breint zoals het breint.

You can't hear me, but happy birthday wherever you are <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Die ene dag dat je weer eens op de fiets moet is het echt schijtweer. Why Nederland, why?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Frisk schreef:
    Ik ben mijn geduld echt kwijt, 't is tijd voor vakantie
    those kids are getting on my nerves :'D

Protect the people.

Blijkbaar ben ik toch niet incompetent. Alle andere mensen precies wel.

help

Aah, straks mijn eerste stagewerkdag daadwerkelijk meelopend met een productie. Ik ben zo zenuwachtig hiervoor!
    Nog even mezelf goed opfrissen en mijn katten wat aaien voor de good vibes. En hopelijk komt alles dan goed straks.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Was vanochtend 🤏 close to ziek melden. Niet gedaan en nu heb ik spijt.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

WAAROM ZIJN MENSEN ZO INCOMPETENT AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

help

Het fucking STORTREGENT en ik moet met 5 à 10 minuten op de fiets springen voor een belangrijk gesprek… 🥴🥴🥴

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik kan echt niets meer zien over de voor- en nadelen van boosheid, de link tussen taal en de werkelijkheid en over kindervragen. Stom examen

Protect the people.

Nog steeds verkouden, lees alles ophoesten en droge neus die wanneer ik wil gaan slapen ineens weer vol zit, en nu ook ongesteld. Schiet mij neer.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Aaah, ik ben bijna bij de halte voor het theater. Maakt de zenuwen niet minder. En dan heb ik ook nog eens pms en broekenchaos as usual. Great timing..
    Edit: ook gewoon erg awkward begin met zoeken naar waar ik moest zijn, maar hopelijk is dat al de awkwardness die er gaat zijn vandaag en gaat het vooral leuk worden. Ben benieuwd!

[ bericht aangepast op 28 mei 2025 - 13:42 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik heb vanochtend mijn tenen keihard gestoten and it still hurts.

Nothing is impossible in my own powerful mind.