Lupinus schreef:
(...)
Oh jaaaa dat gaat hier precies hetzelfde met mij, mijn moeder en mijn broertje. :') Gaat het in een gesprek over 'de winkel' en dan zeggen we meteen in koor "Godverdomme, nu moeten we naar de winkel, want die heb ik net opgemaakt. Stap maar in de otooooo". En ja, ook de bruine bonen komen vaak voorbij hier. En de 'Fuck you' van Ginny. En 'N-nou je bent hierrrr... DA'S NIET WAAR, JE BENT HIER!'. Allemaal heel random maar het blijft goed.
Oh. Zie nu dat die video 17 jaar geleden op YouTube geplaatst is en nu voel ik me oud.
Omg, die verwijzingen naar voice-overs in dit topic maken me zo blij 😂
Een goede vriendin, die ik al ken sinds de basisschool en waar ik nog steeds veel mee omga, en ik waren echt bezeten van die videos op de basis- en middelbare school. Onze gesprekken zitten vandaag de dag nog steeds he-le-maal vol verwijzingen naar Mastermovies en een hele obscure LotR voice-over reeks die nu nergens meer te vinden is (iemand die
Gandalf Tovenaar Gamba's kent?). Wij vroegen ons laatst nog af of die makers enig idee hebben dat er mensen zijn die hun humor nog bijna dagelijks gebruiken. En dan bedoel ik de makers van die obscure serie, want Mastermovies weet dit sowieso (':
Caution first, always. || FIYER0 > Lysander