• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Lupinus schreef:
    (...)

Oh jaaaa dat gaat hier precies hetzelfde met mij, mijn moeder en mijn broertje. :') Gaat het in een gesprek over 'de winkel' en dan zeggen we meteen in koor "Godverdomme, nu moeten we naar de winkel, want die heb ik net opgemaakt. Stap maar in de otooooo". En ja, ook de bruine bonen komen vaak voorbij hier. En de 'Fuck you' van Ginny. En 'N-nou je bent hierrrr... DA'S NIET WAAR, JE BENT HIER!'. Allemaal heel random maar het blijft goed.

Oh. Zie nu dat die video 17 jaar geleden op YouTube geplaatst is en nu voel ik me oud.

Omg, die verwijzingen naar voice-overs in dit topic maken me zo blij 😂

Een goede vriendin, die ik al ken sinds de basisschool en waar ik nog steeds veel mee omga, en ik waren echt bezeten van die videos op de basis- en middelbare school. Onze gesprekken zitten vandaag de dag nog steeds he-le-maal vol verwijzingen naar Mastermovies en een hele obscure LotR voice-over reeks die nu nergens meer te vinden is (iemand die Gandalf Tovenaar Gamba's kent?). Wij vroegen ons laatst nog af of die makers enig idee hebben dat er mensen zijn die hun humor nog bijna dagelijks gebruiken. En dan bedoel ik de makers van die obscure serie, want Mastermovies weet dit sowieso (':

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Rassalentar schreef:
    We hebben de koopovereenkomst getekend ö

Omg congraaaatz!!!!!!!!!!!!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Rassalentar schreef:
    We hebben de koopovereenkomst getekend ö

Gefeliciteeeeerd!

Nu al stress voor m'n vaccinatie morgen terwijl ik dit vroeger allemaal zonder zorgen deed, heel fijn dat ik de vorige keer ineens bijna out moest gaan :')

Also, ik ben gewoon nummer 1 bij een lotingwoning!! :o

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Ik zou zo graag gewoon 2 weken vrij willen hebben om even niks te doen en dan hopelijk weer 'zin' te krijgen in hobby's en zelfontwikkeling.
    Het is zo lang geleden dat ik me rustig genoeg voelde om iets nieuws op te pakken. Zelfs als ik meerdere weekenden niks uitvoer, rust ik niet uit. :E

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

but what if it's all horseshit after all

help

Ik hou van m’n vrienden maar jullie gaan 300 km per uur en m’n brein kan dit niet bijhouden.

RSK schreef:
    but what if it's all horseshit after all

It's not <3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

ik voel me als een natte dweeeeiiil :C

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Zoya schreef:
    (...)

It's not <3

YOU HAVENT EVEN READ IT

help

Zo fucking trots

Wat was deze avond dienst...
    Oh en morgen meteen lekker een dagdienst erachteraan... fun...

let the fears you have fall away

ugh, ik heb hoofdpijn

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

RSK schreef:
    (...)

YOU HAVENT EVEN READ IT

No, but I've seen the standard to which you adhere yourself c: Your writing is epic dude shush.

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Het is tijd dat mijn zenuwstelsel rustig wordt en niet alles als eng of gevaarlijk ziet. Ben er wel klaar mee.