• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Die hypotheek kost me echt alles wat ik heb, zo blij als we daar uitsluitsel over hebben.

•

Paracosmoses schreef:
    Die hypotheek kost me echt alles wat ik heb, zo blij als we daar uitsluitsel over hebben.

I feel you! Wij zijn ook blij als we straks klaar zijn met al dat geregel.

Do it scared, but do it anyway.

Rassalentar schreef:
    (...)

+2

Omdat we 100% lenen voor een EPC-F woning moet er nog eens een schatter komen om zeker te zijn dat we niet teveel betalen. Die heeft dus met ons een afspraak vastgelegd op woensdag 4/6

Maar is vergeten

DE EIGENAARS

TE CONTACTEREN

En we hebben ze al gebeld en gemaild en als die tegen maandag niet reageert dat in orde is bel ik de eigenaars zelf dzeuahudizehgyufagezyufagzyufez

Doet me toch beter voelen over mijn eigen competenties want holy shit

help

RSK schreef:
    (...)

+2

Omdat we 100% lenen voor een EPC-F woning moet er nog eens een schatter komen om zeker te zijn dat we niet teveel betalen. Die heeft dus met ons een afspraak vastgelegd op woensdag 4/6

Maar is vergeten

DE EIGENAARS

TE CONTACTEREN

En we hebben ze al gebeld en gemaild en als die tegen maandag niet reageert dat in orde is bel ik de eigenaars zelf dzeuahudizehgyufagezyufagzyufez

Doet me toch beter voelen over mijn eigen competenties want holy shit

Ik ben heel blij dat we voor al dit soort dingetjes kunnen zeggen: ja maak maar direct een afspraak met de verkoopmakelaar ipv. met ons, die hebben de sleutels dus anders kom je het huis gewoon niet in.

Rassalentar schreef:
    (...)
    Ik ben heel blij dat we voor al dit soort dingetjes kunnen zeggen: ja maak maar direct een afspraak met de verkoopmakelaar ipv. met ons, die hebben de sleutels dus anders kom je het huis gewoon niet in.

JA DAT IS NOG IETS ik kan echt een heel boek over die immomakelaar schrijven jfc

Ik mailde haar dus met 'ik veronderstel dat je weet dat we 4/6 komen met de schatter'

reageert die: 'nee?????'

Vraag ik haar dus of ze wil overleggen met de eigenaars

Schuift die het van haar af met: 'de schatter moet ons contacteren'

dus wij contacteren het bedrijf van de schatter weer, zeggen die: 'oei, da's een foutje, we lossen het op'

laat ik aan de makelaar weten: 'ze contacteren jullie nog'

zegt de makelaar: 'ja maar wij hebben geen sleutel, ze moeten de eigenaars contacteren' en geeft ze het nummer van de eigenaars (die mijn zus en mijn moeder trouwens allebei kennen dus het is sowieso al superonhandig dat we alles via die makelaar moeten doen want JANNE (mijn zus) ZIT DUS LETTERLIJK MET DE EIGENAAR TE SMS'EN OVER DAT ZE ZICH DOOR DE IMMO ONDER DRUK GEZET VOELEN - want de immo had ze gepusht om nog een hoger bod te aanvaarden wat illegaal is maar das nog een heel ander verhaal)

AND IM JUST HERE LIKE

BITCH

DO UR FUCKING JOB

UR SUPPOSED TO BE THE SPOKESPERSON FOR THE OWNERS UR SUPPOSED TO BE THE MIDDLEMAN STOP PUSHING UR RESPONSIBILITIES AWAYYYYY

Dusja, met dat ze het nummer van de eigenaars heeft meegegeven heb ik me voorgenomen om maandag gewoon zelf te bellen als we dan nog niets hebben gehoord.

Ik ben nog steeds superexcited om weer naar mijn geboortedorp te gaan en het huis heeft zoveel potentieel en ik zie een toekomst daar echt zitten but jesus christ ik koop nooit nog eens een huis. Dan hoor je van alle kanten 'dit is hoe het bij ons loopt' en dan moet je proberen niet te panikeren omdat het bij jou anders loopt OMDAT MENSEN DUS BLIJKBAAR INCOMPETENT ZIJN EN HUN JOB NIET DOEN

I'm fine

help

RSK schreef:
    (...)

JA DAT IS NOG IETS ik kan echt een heel boek over die immomakelaar schrijven jfc

Ik mailde haar dus met 'ik veronderstel dat je weet dat we 4/6 komen met de schatter'

reageert die: 'nee?????'

Vraag ik haar dus of ze wil overleggen met de eigenaars

Schuift die het van haar af met: 'de schatter moet ons contacteren'

dus wij contacteren het bedrijf van de schatter weer, zeggen die: 'oei, da's een foutje, we lossen het op'

laat ik aan de makelaar weten: 'ze contacteren jullie nog'

zegt de makelaar: 'ja maar wij hebben geen sleutel, ze moeten de eigenaars contacteren' en geeft ze het nummer van de eigenaars (die mijn zus en mijn moeder trouwens allebei kennen dus het is sowieso al superonhandig dat we alles via die makelaar moeten doen want JANNE (mijn zus) ZIT DUS LETTERLIJK MET DE EIGENAAR TE SMS'EN OVER DAT ZE ZICH DOOR DE IMMO ONDER DRUK GEZET VOELEN - want de immo had ze gepusht om nog een hoger bod te aanvaarden wat illegaal is maar das nog een heel ander verhaal)

AND IM JUST HERE LIKE

BITCH

DO UR FUCKING JOB

UR SUPPOSED TO BE THE SPOKESPERSON FOR THE OWNERS UR SUPPOSED TO BE THE MIDDLEMAN STOP PUSHING UR RESPONSIBILITIES AWAYYYYY

Dusja, met dat ze het nummer van de eigenaars heeft meegegeven heb ik me voorgenomen om maandag gewoon zelf te bellen als we dan nog niets hebben gehoord.

Ik ben nog steeds superexcited om weer naar mijn geboortedorp te gaan en het huis heeft zoveel potentieel en ik zie een toekomst daar echt zitten but jesus christ ik koop nooit nog eens een huis. Dan hoor je van alle kanten 'dit is hoe het bij ons loopt' en dan moet je proberen niet te panikeren omdat het bij jou anders loopt OMDAT MENSEN DUS BLIJKBAAR INCOMPETENT ZIJN EN HUN JOB NIET DOEN

I'm fine

Wow die mensen zijn inderdaad wel echt extreem incompetent! Bij ons zit de verkoper in Noorwegen dus de verkoopmakelaar heeft weinig andere keus dan dingen te regelen.

Het enige concert waar ik ooit heen wil... meteen uitverkocht. God-ver.

Protect the people.

Rassalentar schreef:
    (...)

Wat een gedoe, hè?
    We hebben vanochtend bericht gekregen van onze financieel adviseur dat we nog een aantal aanvullende documenten moeten doorsturen, dus het wachten gaat weer door.

•

Rassalentar schreef:
    (...)
    Wow die mensen zijn inderdaad wel echt extreem incompetent! Bij ons zit de verkoper in Noorwegen dus de verkoopmakelaar heeft weinig andere keus dan dingen te regelen.

Ben iig blij dat het voor jullie vlotter loopt hahaha

help

Ik hou echt zielsveel van je, maar dit is belangrijk en we hebben dat document nu al drie keer opnieuw op moeten sturen omdat er telkens fouten in blijken te zitten. 😭 M’n hoofd schiet echt in de paniekmodus hierdoor, maar weet dat dat bij jou nog vele malen erger is, dus ik houd me in.

Het komt goed. Dit moet goed komen.

•

Waarom zit ik zo in mijn hoofd vandaag? Stupid..
    (Grotendeels pms waarschijnlijk, maakt het niet veel beter..)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Jou kalmeren, kalmeert mij.
    We komen er wel. 💛

Edit: spelling

[ bericht aangepast op 30 mei 2025 - 13:08 ]

•

Overprikkeld tot de MAX
    Ik haat de stad soms echt…

let the fears you have fall away

Niet ik die fysiek ziek word iedere keer dat ik gestrest raak 😒

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik dacht 'Ik ga eens kijken wat er gebeurt als ik het eens níét doe'. Dan gebeurt er helemaal niets natuurlijk. Dus dan doe ik het uiteindelijk tóch maar weer. Trieste bedoening eigenlijk.

Heb ook bijna gezegd "Ik doe het wel weer", maar heb er toch maar "Ik doe het wel" van gemaakt. (cat)

[ bericht aangepast op 30 mei 2025 - 17:51 ]

Lupinus -> Fantabulosa