Rassalentar schreef:
(...)
Ik ben heel blij dat we voor al dit soort dingetjes kunnen zeggen: ja maak maar direct een afspraak met de verkoopmakelaar ipv. met ons, die hebben de sleutels dus anders kom je het huis gewoon niet in.
JA DAT IS NOG IETS ik kan echt een heel boek over die immomakelaar schrijven jfc
Ik mailde haar dus met 'ik veronderstel dat je weet dat we 4/6 komen met de schatter'
reageert die: 'nee?????'
Vraag ik haar dus of ze wil overleggen met de eigenaars
Schuift die het van haar af met: 'de schatter moet ons contacteren'
dus wij contacteren het bedrijf van de schatter weer, zeggen die: 'oei, da's een foutje, we lossen het op'
laat ik aan de makelaar weten: 'ze contacteren jullie nog'
zegt de makelaar: 'ja maar wij hebben geen sleutel, ze moeten de eigenaars contacteren' en geeft ze het nummer van de eigenaars (die mijn zus en mijn moeder trouwens allebei kennen dus het is sowieso al superonhandig dat we alles via die makelaar moeten doen want JANNE (mijn zus) ZIT DUS LETTERLIJK MET DE EIGENAAR TE SMS'EN OVER DAT ZE ZICH DOOR DE IMMO ONDER DRUK GEZET VOELEN - want de immo had ze gepusht om nog een hoger bod te aanvaarden wat illegaal is maar das nog een heel ander verhaal)
AND IM JUST HERE LIKE
BITCH
DO UR FUCKING JOB
UR SUPPOSED TO BE THE SPOKESPERSON FOR THE OWNERS UR SUPPOSED TO BE THE MIDDLEMAN STOP PUSHING UR RESPONSIBILITIES AWAYYYYY
Dusja, met dat ze het nummer van de eigenaars heeft meegegeven heb ik me voorgenomen om maandag gewoon zelf te bellen als we dan nog niets hebben gehoord.
Ik ben nog steeds superexcited om weer naar mijn geboortedorp te gaan en het huis heeft zoveel potentieel en ik zie een toekomst daar echt zitten but jesus christ ik koop nooit nog eens een huis. Dan hoor je van alle kanten 'dit is hoe het bij ons loopt' en dan moet je proberen niet te panikeren omdat het bij jou anders loopt OMDAT MENSEN DUS BLIJKBAAR INCOMPETENT ZIJN EN HUN JOB NIET DOEN
I'm fine
help