• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

pinkvenom schreef:
    (...)

Ik heb even voor je gekeken en volgens het horeca CAO is bij een arbeidsperiode van 4 aangesloten weken het max gemiddelde 55 euro per week (met max 12 uur per shift).. In elke periode van 7x24 uur moet je intotaal 90 uur rust hebben. Daarvan minimaal één keer 24 uur onafgebroken (dus een dag vrij) en op de andere 6 dagen minstens 11 rust uren.

Hmeh, dan houdt mijn werkgever zich wel aan de wetgeving. Maar ik ga het toch opgooien denk ik, want ik weiger de dupe te worden van het feit dat zij weigeren vacatures te openen lol. Dank je wel voor het uitzoeken <3<3

|| I told you not to play with the misfit toys ||

ik ben ziek en ik ben het er niet mee eens.
    #flauw #onnodig #kannietademen

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

This is getting scary.

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

EEEE MANUSCRIPT IS BIJNA AF THIS IS NOT A DRILL

crippling self-doubt incoming

help

I need a fucking break...

Caution first, always. || FIYER0 > Lysander

Tering, wat zijn mensen ongelofelijk lomp.

Buurvrouw van m’n vader nadat ik de deur opende (ik pas hier op de doggo’s voor een week): ‘oh, bende gij zwanger?’
    Ik kwam niet verder dan: ‘nee, ik ben gewoon dik’.

Dat ze zichzelf maar goed klote mag voelen.

Paracosmoses schreef:

Buurvrouw van m’n vader nadat ik de deur opende (ik pas hier op de doggo’s voor een week): ‘oh, bende gij zwanger?’

Sommige mensen hebben echt het tact van een kleuter volgens mij...
    Ik moest daarom wel gelijk aan zo'n Harry Potter voice-over denken door jouw reactie. Ron die zegt: "Wooow jij bent groot." En dan Hagrid die zegt: "Nee, dik." Cx Hopelijk dat je daar om kan lachen nog dan, you were just repeating a voice over, meer niet ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Ik moest daarom wel gelijk aan zo'n Harry Potter voice-over denken door jouw reactie. Ron die zegt: "Wooow jij bent groot." En dan Hagrid die zegt: "Nee, dik." Cx Hopelijk dat je daar om kan lachen nog dan, you were just repeating a voice over, meer niet ^^

Jaaaa omg Harry Scheetzak! :')
    (Niet ik die die hele video na al die jaren nog uit mijn hoofd kan meepraten... :X)

Lupinus -> Fantabulosa

Lupinus schreef:
    (...)

Jaaaa omg Harry Scheetzak! :')
    (Niet ik die die hele video na al die jaren nog uit mijn hoofd kan meepraten... :X)

Same though! Maar wat dacht je van een zusje en een partner hebben die het ook beide kunnen meepraten, en je dus random ineens aan tafel zit en dat doet :') M'n moeder vindt dat vooral heel fijn (not). Zo ook de Lord of the Rings, Massieve Slang en Nichtrijder van Mastermovies, en natuurlijk ook de Harry Potter van Mastermovies.

Vooral de 'Ugh belastingdienst' wordt veel gebruikt, en 'Au, m'n snuit'. En ook 'Ja, bruine bonen he'. XD Zit hem nu te kijken en eigenlijk gebruiken we best veel nog zo random.

[ bericht aangepast op 3 juni 2025 - 19:36 ]

Catmint schreef:
    (...)

HAHA, dit bracht echt een glimlach op m’n gezicht.

Weet je wat ‘t ook is? I don’t care, hè. Ik ben dik, daar is niks mis mee. Maar waarom denken mensen dat het oké is om dit soort vragen te stellen? Misschien ben ik onvruchtbaar. Misschien heb ik net een miskraam gehad. Hoe klote is het dan om zo’n vraag te krijgen van iemand die je niet kent?
    Dit is echt een rage bericht naar de buurvrouw. 😂

Aight, papiertje van de cursus is binnen, kan ik mooi op mijn CV zetten. Morgen weer aan de slag met verslagen en hopelijk kan ik er deze week 2 inleveren.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Paracosmoses schreef:

Of iemand zwanger is of niet, ik vind de vraag überhaupt not done, tenzij de persoon het je heeft verteld of je hebt confirmation van bv. vrienden/familie, okay, maar niet ineens uit het niets ;-;

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Catmint schreef:
    (...)

Same though! Maar wat dacht je van een zusje en een partner hebben die het ook beide kunnen meepraten, en je dus random ineens aan tafel zit en dat doet :') M'n moeder vindt dat vooral heel fijn (not). Zo ook de Lord of the Rings, Massieve Slang en Nichtrijder van Mastermovies, en natuurlijk ook de Harry Potter van Mastermovies.

Vooral de 'Ugh belastingdienst' wordt veel gebruikt, en 'Au, m'n snuit'. En ook 'Ja, bruine bonen he'. XD Zit hem nu te kijken en eigenlijk gebruiken we best veel nog zo random.

Oh jaaaa dat gaat hier precies hetzelfde met mij, mijn moeder en mijn broertje. :') Gaat het in een gesprek over 'de winkel' en dan zeggen we meteen in koor "Godverdomme, nu moeten we naar de winkel, want die heb ik net opgemaakt. Stap maar in de otooooo". En ja, ook de bruine bonen komen vaak voorbij hier. En de 'Fuck you' van Ginny. En 'N-nou je bent hierrrr... DA'S NIET WAAR, JE BENT HIER!'. Allemaal heel random maar het blijft goed.

Oh. Zie nu dat die video 17 jaar geleden op YouTube geplaatst is en nu voel ik me oud.

Lupinus -> Fantabulosa

We hebben de koopovereenkomst getekend ö

Do it scared, but do it anyway.

Lupinus schreef:
    (...)

Oh jaaaa dat gaat hier precies hetzelfde met mij, mijn moeder en mijn broertje. :') Gaat het in een gesprek over 'de winkel' en dan zeggen we meteen in koor "Godverdomme, nu moeten we naar de winkel, want die heb ik net opgemaakt. Stap maar in de otooooo". En ja, ook de bruine bonen komen vaak voorbij hier. En de 'Fuck you' van Ginny. En 'N-nou je bent hierrrr... DA'S NIET WAAR, JE BENT HIER!'. Allemaal heel random maar het blijft goed.

Oh. Zie nu dat die video 17 jaar geleden op YouTube geplaatst is en nu voel ik me oud.

Oh damn dat had ik niet eens gezien. Maar die interacties klinken wel bekend ja, hahaha.
    M'n ma had vorige week ofzo een slacentrifuge gekocht, dus m'n zusje, m'n vriend en ik allemaal 'Slaaaanng, waar is de slacentrifuge?'